اروپا ورود اتباع روس به این قاره را مشروط کرد

کمیسر اتحادیه اروپا در امور داخلی شروطی را اعلام کرد که برای ورود اتباع روس به این اتحادیه لازم است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز به نقل از تاس، کمیسر اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه وررد اتباع روس به اروپا را به شروطی منوط کرده است.

بیشتر بخوانید:

اروپا از زمستان جان سالم به در خواهد برد؟

« ایلوا یوهانسون» کمیسر اتحادیه اروپا در امور داخلی امروز جمعه اعلام کرد که اتباع روسیه تنها به دلیل شرایط خانوادگی و به مسائل بشردوستانه اجازه ورود به اتحادیه اروپا را خواهند داشت.

کمیسر اتحادیه اروپا در امور داخلی در ادامه یادآور شد که با این حال ورود روزنامه نگاران به اتحادیه اروپا امکان پذیر خواهد بود. این مقام اتحادیه اروپا اعلام کرد که محدودیت های ورود اتباع روس به اروپا از روز دوشنبه وارد فاز اجرایی خواهند شد.

یوهانسون افزود که دیگر بستری برای اعتماد به روسیه وجود ندارد، در نتیجه زمینه ای برای ورود آسان روس ها به اتحادیه اروپا وجود ندارد.این مقام اروپا در تکمیل مواضع ضد روسی خود مدعی شد که گردشگر بودن در اتحادیه اروپا یک حق اساسی نیست، بلکه امتیازی است که اتحادیه اروپا دیگر نمی خواهد آن را فراهم کند.

شورای اتحادیه اروپا امروز جمعه و در راستای بسط تحریم های ضد روسیه به بهانه جنگ در اوکراین، تعلیق کامل تسهیلات صدور روادید با روسیه را به تصویب رساند. می شود.

بنا به اعلام شورای اروپا، در نتیجه تعلیق تسهیلات رواید با روسیه، هزینه درخواست روادید برای شهروندان روس از 35 یورو به 80 یورو افزایش خواهد یافت، برای صدور روادید مدارک بیشتری مورد نیاز خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1153249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =