ژنرال رژیم صهیونیستی: بقای اسرائیل در معرض خطر است

یک ژنرال بازنشسته اسرائیلی اذعان کرد، اگر از هم اکنون آمادگی نبرد در چندین جبهه را نداشته باشیم، بقای اسرائیل به خطر خواهد افتاد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، ژنرال «اسحاق بریک»، فرمانده سابق نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای که در نشریه «معاریو» به چاپ رسیده است، اذعان کرد که اگر اسرائیل از هم اکنون آمادگی لازم را برای نبرد در چندین جبهه نداشته باشد، امکان ادامه بقا برای اسرائیل وجود نخواهد داشت.

این ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل در توصیه‌هایی به «هرتسی هالوی» نامزد جدید ریاست ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی بر احیای شکوه و قدرت ارتش اسرائیل برخلاف وضعیت حاکم در سال‌های اخیر از یک سو و ضرورت آمادگی از هم اکنون به منظور مواجهه با جنگ در چندین جبهه تاکید کرد و در ادامه اعتراف کرد که نامزد جدید ستاد کل ارتش اسرائیل میراثی سخت و پیچیده را از «آویو کوخاوی»، رئیس کنونی ستاد کل ارتش اسرائیل به ارث خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

عطوان: اسرائیل از درون درحال فروپاشی است

بریک در همین راستا نوشت: ماموریت رئیس جدید ستاد کل ارتش دشوار است، چرا که وضعیت داخلی نیروهای نظامی دشوار است و می تواند اسرائیل را در هرگونه نبرد آتی در مسیر فاجعه قومیتی بزرگی قرار دهد. او در ادامه از هالوی خواست تا برخلاف سنت روسای اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در مسیر اصلاح کامل ارتش اسرائیل گام بردارد.

این ژنرال بازنشسته سپس با اشاره به تجهیز روزافزون ارتش اسرائیل به سلاح‌ها و امکانات پیشرفته نظامی و مدرن، ضعف در آموزش و تعلیم نحوه استفاده از این امکانات مدرن و در یک کلام فقدان نیروی انسانی متخصص و کارکشته را مهم ترین نقطه ضعف ارتش اسرائیل قلمداد کرد.

نگرانی از میزان آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان آن به منظور مواجهه با تهدیدات پیش روی این رژیم در شرایطی است که روز یکشنبه هفته گذشته «بنی‌گانتس» وزیر جنگ اسرائیل از انتخاب هرتسی هالوی به عنوان رئیس جدید ستاد کل ارتش اسرائیل و جانشین آویو کوخاوی رئیس کنونی ستاد کل ارتش خبر داده بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1153278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =