واریز بیش از ۱۶۹ میلیارد ریال به‌ حساب معلمان بازنشسته در مرداد ۱۴۰۱

عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ ۱۶۹ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم تیر تا اول مرداد ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نایٔل آمده‌اند، خبر داد و گفت: پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته موسسه از سه ماه به حدود یک ماه کاهش پیدا کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید باقرنژاد گفت: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب ۱۰۳۴ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

بیشتر بخوانید:

حرکت مافیایی گروه‌هایی خارج از آموزش و پرورش برای ارزیابی رتبه بندی معلمان

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر تحول در پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته موسسه از سه ماه به حدود یک‌ماه، گفت: در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه اعضای این موسسه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به حساب آنها واریز شده است در حالی که قبلا حدود سه ماه طول می‌کشید.

باقرنژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۱ درصد از فرهنگیان عضو موسسه هستند، تاکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت اقدام کنند تا همچنان از سودآوری موسسه در سال‌های آینده برخوردار شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =