ترکیب منتخب هفته ششم لیگ برتر فوتبال

استقلال در ترکیب منتخب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ۱۲ گل در هفت بازی. آماری نه‌چندان خوب و البته قابل انتظار برای لیگ برتر فوتبال ایران که تبدیل به یک عادت شده است. جدال بین ملوان و فولاد به تعویق افتاد و چون زمان مشخصی برای برگزاری این مسابقه تعیین نشده ترکیب منتخب هفته ششم بدون لحاظ این بازی ملاحظه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به آمارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال

در این ترکیب شاهد حضور نمایندگان هفت تیم مختلف هستیم. استقلال با سه نماینده بیشترین سهم را در این ترکیب دارد و تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در رده‌ی بعدی قرار دارند.

گلر: حسین پورحمیدی (آلومینیوم اراک):

یک نمایش بدون نقص و درخشان از حسین پورحمیدی باعث شد تا آلومینیوم از جدال با سپاهان به یک امتیاز ارزشمند برسد و به خانه بازگردد. پورحمیدی زیر نظر مهدی رحمتی عملکرد خوبی داشته است.

مدافعان: دانیال اسماعیلی‌فر (پرسپولیس)، رامتین سلیمان‌زاده (مس رفسنجان) و مهران موسوی (آلومینیوم اراک)

دانیال اسماعیلی‌فر با ارسال یک پاس گل و نمایشی کم‌اشتباه نشان داد در اوج آمادگی است. البته که او به تیم ملی دعوت نشد اما یحیی خیالش از جانب سمت راست خط دفاعی راحت است.

رامتین سلیمان‌زاده، یکی از بهترین خریدهای مس رفسنجان در این فصل بوده است. این مدافع باتجربه در جدال با هوادار نه تنها در امور دفاعی بلکه در فاز تهاجمی هم به تیمش کمک کرد و با ارسال یک پاس گل زیبا، مقدمات نخستین پیروزی تیم محمد ربیعی را فراهم نمود.

مهران موسوی، جانشین رامتین در ترکیب آلومینیوم برای این فصل شد و در دیدار با سپاهان به خوبی در کنار هم‌تیمی‌هایش مقابل یورش‌های تیم مورایس تاب آورد و باعث شد تا یک امتیاز در کنار کلین‌شیت برای نماینده اراک به دست بیاید.

هافبک‌ها: رضا اسدی (تراکتور)، آرش رضاوند (استقلال)، رضا شکاری (گل‌گهر سیرجان)، مهدی حسینی ( مس رفسنجان) و سامان نریمان‌جهان (نفت مسجدسلیمان)

رضا اسدی حالا به یکی از ستاره‌های لیگ تبدیل شده است. او با دعوت به تیم ملی مزد نمایش درخشان خود را گرفت. اسدی برای سومین مرتبه در این فصل برای تراکتور در اوقات تلف شده نیمه‌ی دوم گل زد تا قربان بردی‌اف به اولین پیروزی خانگی دست پیدا کند.

آرش رضاوند نیز یکی از بهترین بازی‌های خود در لباس استقلال را به منصه ظهور گذاشت. او در جدال مقابل نساجی یک پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیر مستقیم داشت و به خوبی در فاز تهاجمی به داد تیمش رسید.

رضا شکاری هم زیر نظر امیر قلعه‌نویی دوباره به روزهای خوب خود بازگشته است. شکاری این بار زننده گلی سه امتیازی بود. یک ضربه ایستگاهی فوق‌العاده تماشایی که محمد ناصری را به تسلیم شدن وادار کرد.

دیگر گل جذاب این هفته را سامان نریمان‌جهان به ثمر رساند. هافبک‌- مهاجم باتجربه و کهنه‌کار نفت در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب تیم محمدرضا مهاجری داشته و این بار به زیبایی دروازه پرسپولیس را گشود. او می‌توانست تعداد گل‌های خود را افزایش دهد اما با بدشانسی مواجه شد.

و در نهایت به مهدی حسینی می‌رسیم. هافبک ریزنقش و پرتلاش مس که تبحر خاصی در گلزنی دارد این بار موفق شد گل نخست تیمش را وارد دروازه هوادار کند. او در لیست کارلوس کی‌روش هم حضور دارد و باید دید این حضور بادوام خواهد بود یا خیر.

مهاجمان: پیمان بابایی (استقلال) و یورگن لوکادیا (پرسپولیس)

پیمان بابایی سرانجام طلسم‌شکنی کرد و موفق شد یک گل مهم را برای استقلال به ثمر برساند. بازیکن فصل قبل تراکتور تحت فشار بود و البته سرشار از انگیزه. او مقابل نساجی با هوشمندی فراوان گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد لیاقت حضور فیکس را دارد.

باید به حضور یورگن لوکادیا در ترکیب منتخب عادت کنیم. مهاجم هلندی پرسپولیس به تنهایی در نقش فرشته نجات یحیی گل‌محمدی ظاهر شد و با ۲ گل زیبا مقدمات چهارمین پیروزی متوالی سرخپوشان را فراهم کرد و خودش هم به صدر جدول گلزنان راه یافت.

سرمربی: ریکاردو ساپینتو (استقلال)

بعد از انتقاداتی که در هفته‌های قبل متوجه تیم استقلال شد، این تیم در دیداری هیجان‌انگیز و با ارائه یک فوتبال هجومی موفق شد از سد نساجی مازندران بگذرد و دوباره وضعیت خود را در جدول احیا کند. تیم ساپینتو موقعیت‌های فراوانی را خلق کرد و می‌توانست با فاصله‌ی بیشتر در این بازی به برتری برسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1153454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =