مدیریت، قطعه گم‌شده پازل اربعین امسال/ وعده اینترنت رایگان وزارت ارتباطات پوچ بود

اگرچه امسال نیز مسئولین مربوطه بارها مدعی ارائه اینترنت بی‌سیم در برخی نقاط شدند، اما تقریبا هیچ سرویسی در این زمینه ارائه نشد و یا حداقل مدیریت درستی نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، هر ساله با فرا رسیدن ایام اربعین هر یک از نهادها و سازمان‌های دولتی با هدف خدمات‌رسانی بهتر به زائرین مسئولیتی را عهده دار می‌شدند. هر چند که امسال چند هفته قبل از اربعین مشکلاتی در عراق ایجاد شد که احتمالا حضور و آماده‌سازی بسترهای خدمت‌رسانی را با مشکلاتی مواجه کرد، اما حضور سازمان‌های مذکور بسیار کمتر از آنی است که بتواند با چنین مسائلی توجیه شود.

به عنوان مثال، در سنوات قبلی وزارت ارتباطات قبل از ایام اربعین نقاطی را جهت ارائه سرویس اینترنت بی‌سیم مشخص و خدمت رسانی می‌کرد. اگرچه امسال نیز مسئولین مربوطه بارها مدعی ارائه اینترنت بی‌سیم در برخی نقاط شدند، اما تقریبا هیچ سرویسی در این زمینه ارائه نشد و یا حداقل مدیریت درستی نداشت.

البته شاید از قبل هم می‌شد حدس زد که مدیریت قابل قبولی در این زمینه وجود نداشته باشد؛ زیرا هیچ یک از اطلاعیه‌هایی که در زمینه ارائه سرویس اینترنت منتشر شد، نقاط دقیق مراکز ارائه آن را مشخص نکرده بود. اگرچه مسئولین مرتبط با این حوزه پاسخگوی عملکرد ضعیف و غیرقابل پذیرش باشند، اما اینگونه ادعاهای کذب موجب از بین رفتن اعتماد عمومی به نهادهای دولتی می شود. از طرف دیگر، اگر زائرین اربعین دلخوش به شعارهای پوچ مسئولین نبودند، شاید فکری به حال خود می‌کردند و با این سرگردانی ها مواجه نمی‌شدند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1153545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =