تلویزیون نیازمند برنامه‌های متنوع / ذائقه مردم تغییر کرده است

بازیگر سریال پس از باران گفت: تلویزیون باید برنامه‌های متنوعی برای همه شبکه‌ها بسازد و این امر نیازمند یک بودجه خاص است.

ساقی زینتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در یک سریال تاریخی در شهرک غزالی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی هستم و فعلا نمی‌توانم از محتوای آن چیزی بگویم.

بازیگر سریال شهرزاد با بیان اینکه مردم در گذشته بیشتر جذب شبکه‌های ماهواره‌ای می‌شدند اما اکنون اوضاع فرق کرده گفت: خوشبختانه تلویزیون در سال‌های اخیر سریال‌های خوش‌ساخت و باکیفیتی به نمایش گذاشته و مشخص است که فیلنامه‌ها با وسواس انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

سینمای ایران ورشکسته شده / به‌خاطر نداشتن عمل‌های زیبایی نقشی به من پیشنهاد نمی‌شود

وی با بیان اینکه ذائقه مردم تغییر کرده ادامه داد: اما مسئولان باید دقت داشته باشند صرفا سریال‌ها و تله فیلم‌ها نیستند که مخاطب را به سمت تلویزیون می‌کشند بلکه باید برنامه‌های متنوع در همه شبکه‌های تلویزیون ساخته شود و این امر نیازمند یک بودجه خاص است.

به گزارش ایسکانیوز، ساقی زینتی متولد ۱۳۴۹ در رشت است. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ریاضی است وی در سال ۱۳۷۰ با فیلم داستانی «مخمصه» وارد عرصه بازیگری شد.
زینتی در سال ۱۳۷۲ برنده جایزه نقش اول زن برای نمایش «چهارشنبه‌خاتون (رضا میرمعنوی در جشنواره تئاتر فجر شد.

وی همچنین فعالیت‌هایی به عنوان سفیر انجمن اوتیسم ایران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =