کنکور و آزمون| امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور ارشد پزشکی/ نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد گروه پزشکی امروز ۲۲ شهریورماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و متقاضیان استفاده از آیین نامه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ طی یکی از روزهای مشخص شده در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۱ بر اساس اعلام هر یک از دانشگاه های پذیرنده در سامانه اینترنتی همان دانشگاه است.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در ۳۴ حوزه امتحانی برای ۸۶ رشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی در روزهای ۵ و ۶ خرداد برگزار شد و از تعداد ۶۴ هزار و ۱۷۵ نفر در آزمون (با احتساب ثبت نام در دو رشته)، ۴۸ هزار و ۴۸۱ در جلسه آزمون شرکت کردند.

از این میان تعده از میان حاضرین در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۱ هزار و ۹۵۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت ۵ هزار و ۱۹ نفر قبول شدند. نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ گروه علوم پزشکی روز ۱۲ شهریورماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

تمامی پذیرفته شدگان جهت اطلاع از زمان، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام به سامانه دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند.

بر اساس آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال ، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است. بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.

کارنامه علمی و نهایی حداکثر تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۱ قابل رویت و دریافت از مرکز سنجش آموزش پزشکی است و به هیچ عنوان متعاقبا کارنامه صادر نخواهد شد.

عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان طی تاریخ های مقرر در دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد

نتایج نهایی چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی امروز ۲۲ شهریورماه سال ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی پیش از این در اطلاعیه ای اعلام کرده بود با توجه به همزمانی آزمون های تخصصی وزارت بهداشت، نتایج نهایی چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی تا ۲۳ شهریورماه سال ۱۴۰۱ اعلام می شود که این نتایج امروز ۲۲ شهریورماه منتشر شد.

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تعداد ۳۲ حوزه امتحانی و ۳۰ شهر کشور برگزار شد. در این دوره از آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائز شرایط بودند.

از میان افراد واجد شرایط تعداد ۱۱ هزار و ۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مننتشر شد. داوطلبان مجاز به انتخاب ۱۰۰ کدرشته محل بودند.

نتایج نهایی چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در این لینک https://dastyar2.sanjeshp.ir/49/Startpage.aspx قابل مشاهده است.

پذیرفته شدگان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی باید از روز یکشنبه ۲۷ شهریور تا چهارشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ جهت ثبت نام به دانشگاه های علوم پزشکی محل پذیرش مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان باید جهت اطلاع از برنامه ثبت نام باید به وبگاه اینترنتی دانشگاه مراجعه کنند. اسامی پذیرفته شدگان اتباع خارجی متعاقبا ً اعلام خواهد شد.

شروع به دوره کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا روز شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱ است.

کلیه پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام، ملزم به ارائه اصل مستندات ثبت نامی، منطبق با سهمیه پذیرش و مدارک مربوط به طرح خدمات نیروی انسانی و خدمات نظام وظیفه مطابق با فرم ثبت نامی به دانشگاه علوم پزشکی محل پذیرش هستند.

سپردن اسناد تعهدات خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه های علوم پزشکی و متناسب با سهمیه پذیرش در موعد ثبت نام دستیاران الزامی است.

شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری، فاقد وجاهت قانونی است.

عدم تکمیل مراحل ثبت نام در مواعد مذکور، و یا عدم شروع به دوره در تاریخ فوق الذکر به منزله انصراف قطعی دستیار شناخته می شود.

هر گونه اعتراض فقط از طریق بخش تماس با ما (سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی) دریافت و پیگیری می شود و این مرکز از پذیرش داوطلبان به صورت حضوری معذور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =