ارتقای شایستگی از طریق بکارگیری دانش محقق می شود/ مدارس سما بدون مدیران شایسته به تحول نخواهد رسید

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با برشمردن نقش دانش، توانایی و مهارت در شایسته‌سالاری اداری، انتخاب مدیران شایسته را عامل اصلی تحول در مدارس سما دانست.

به  گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گردهمایی مدیران جدید الانتصاب مدارس سما امروز سه شنبه ۲۲ شهریور به حضور محمد بطحایی، معاون رییس سازمان سما در سالن آمفی تئاتر هتل فرهیختگان برگزار شد.

در ابتدای این نشست بطحایی اظهار کرد: مهم‌ترین انگیزه هر فرد  در ورود به یک سازمان انجام وظیفه به بهترین شکل است. هر چند عوامل مختلف در موفقیت و ناکامی تاثیرگذار است.

وی افزود: موانع موفقیت را تحت تاثیر قرار می‌دهند البته فرصت هایی هم در این مسیر وجود دارد.

بطحایی تاکید کرد: در هر شغلی شایستگی فردی برای موفقیت عاملی مهم و عبور از موانع را سهل می کند؛ پس با افزایش شایستگی موفقیت هم افزایش می‌یابد. یکی از وجوه شایستگی، دانش است. بسیاری از مدیران جدید الانتصاب این دانش را داشته‌اند که در مدارس سما امکان همکاری با آن‌ها فراهم شد.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دومین وجه شایستگی مهارت است، مهارت به کارگیری دانش است. مهارت در صحنه عمل، خودش را نشان می‌دهد. سومین و آخرین پایه شایستگی توانایی است. مدارس سما بدون مدیران شایسته به تحول و تعالی نخواهد رسید؛ برای موفقیت باید شایستگی‌مان را بالا ببریم.

بطحایی خطاب به مدیران جدید الانتصاب مدارس سما گفت: باید با محیط مدارس سما آشناتر شوید، آشنایی با فضای مدارس برای موفقیت ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =