همه دستگاه‌های اجرایی پای کار خدمت‌رسانی به زوار اربعین هستند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مرز خسروی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها برای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) پای کار هستند. 

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرمانشاه، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز سه‌شنبه در روند بازدید از مرز بین‌المللی خسروی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها برای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) پای کار هستند و انصافا ملت ما نیز آن‌ها را برای خدمت به زوار اربعین همراهی کردند. 

وی در خصوص خدمات رسانی سپاه به زائرین اربعین حسینی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از این ملت، همه امکانات و بضاعت خود را برای خدمت گذاری هرچه بهتر به این مردم پای کار آورده است و از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند. 

حسین سلامی در ادامه از خدمت‌رسانی دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله هلال احمر، وزارت بهداشت، شهرداری‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و نیروهای نظامی، مرزبانان و دستگاه‌های اطلاعاتی قدردانی کرد و ابراز امیداوری نمود در راستای خدمت رسانی به مردم، هرچه بهتر پای کار باشند. 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت و مردم سرافراز ما همیشه در لحظه‌های سخت به اسلام، نظام و رهبری وفادار ماندند و پای ارزش‌های اسلام و انقلاب و به امام حسین (ع) و عهدی که با او بسته‌اند وفادارند؛ ان‌شاءالله خداوند به ملت ما بهترین ها را اعطا نماید. 

سردار سلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما خادم و خاک کف پای ملت ایران هستیم و به این افتخار می‌کنیم که ملت ما را خادم و خدمت‌گذار خودشان بدانند چه به عنوان یک سرباز در جبهه دفاع از ملت، و چه در چنین صحنه هایی خادم این عزیزان باشیم. 

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای پیام / 

کد خبر: 1153639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =