بازیگر نقش آیت‌الله خامنه‌ای: می‌خواستم خودم را در قالبی متفاوت محک بزنم

علیرضا مهران گفت: همیشه سعی‌ام بر این بوده تا از نقش‌هایی که در گذشته بازی کردم فاصله بگیرم و خودم را در قالب‌های متفاوت‌تری محک بزنم.

علیرضا مهران، بازیگر نقش آیت‌الله خامنه‌ای در سریال راز ناتمام در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در پاسخ به این سوال که شما را تا پیش از این بیشتر در نقش‌های منفی دیده بودیم، تجربه بازی در نقشی تاریخی و متفاوت چطور بود، گفت: به‌واسطه کار در تئاتر بازی در نقش‌های مختلف را تجربه کرده بودم. در این دهه جدید که کارم را در تلویزیون و سینما شروع کرده‌ام بیشترین سعی‌ام بر این بوده تا از نقش‌هایی که در گذشته بازی کردم فاصله بگیرم البته این به معنا نیست که بازی در نقش‌های منفی را دوست نداشته باشم اما می‌خواستم خودم را در قالب‌های متفاوت‌تری محک بزنم.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون نیازمند برنامه‌های متنوع / ذائقه مردم تغییر کرده است

وی ادامه داد: بازی در نقش‌های منفی را اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ با حضور در سریال‌های زیر هشت، دیوار، مدینه، بچه‌های نسبتا بد تجربه کردم که پروسه‌ای تقریبا سه یا ۴ ساله و تجربه بسیار خوبی برای من بودند؛ بعد از آن از تلویزیون فاصله گرفته و فعالیت در سینما را آغاز کردم و همیشه انتخابم بازی در فیلم‌هایی بود که با نقش‌هایم در تلویزیون تفاوت داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به آمین خواهیم گفت، حمال طلا، مردن در اب مطهر، ژن خوک و غیره اشاره کرد.

علیرضا مهران

مهران با بیان اینکه هر بازیگری دوست دارد بازی در نقش‌های مختلف را تجربه کند، ادامه داد: فاصله‌ای که از تلویزیون گرفته بودم باعث شد رویکردی جدیدی را پیش بگیرم و بعد از پنج سال بازی نکردن در این رسانه، فعالیت مجددم را با سریال جلال ۲ و بازی در نقش آیت‌الله قاضی طباطباییشروع کردم که با نقش‌هایی که پیش از این در تلویزیون کار کرده بودم، فاصله زیادی داشت و در مجموع تجربه جذابی برای من بود.

بازیگر سریال زیر هشت ادامه داد: بعد از آن در پروژه فاخر سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری حاضر شدم که نقشی ویژه، جذاب و متفاوت از کارهایی که در گذشته انجام دادم را در این سریال بر عهده دارم؛ امیدوارم در زمان پخش مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

مهران افزود: بعد از آن بازی در سریال حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان را بر عهده گفتم که نقشی خاکستری بود و بازخورد مردم نشان می‌داد که مورد استقبال قرار گرفته است. سپس در سریال راز نا تمام نقش آیت‌الله خامنه‌ای که شخصیتی تاریخی و معاصر است را بازی کردم.

وی در پایان تاکید کرد: همیشه سعی‌ام بر این بوده که کم کار کنم اما کارهایی را انجام دهم که خودم دوست داشته باشم و با آن‌ها ارتباط خوبی برقرار کنم. مخاطب هم با مردم ما تلویزیون را خیلی دوست دارند مسئولان باید اهمیت بیشتری بدهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =