مرز خسروی زیرساخت‌های مناسبی دارد/ سال آینده خسروی را بهتر به مردم معرفی می‌کنیم

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن تمجید از زیرساخت‌های مناسب خدمت‌رسانی به زوار در مرز خسروی گفت: تلاش می کنیم در سال آینده به طرز شایسته‌تری مرز خسروی را در رسانه ملی معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرمانشاه، پیمان جبلی صبح امروز در روند بازدید از پایانه مرز بین‌المللی خسروی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز اظهار کرد: خوشبختانه امکانات و زیرساختهای مرز بین‌المللی خسروی، مناسب بوده و به‌گونه‌ای است که می‌تواند در سال آینده میزبان حجم بسیار بیشتری از زائران شرکت کننده در راهپیمایی اربعین حسینی باشد. 

رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص وضعیت مرز خسروی تصریح کرد: استان کرمانشاه افتخار دارد که میزبان این گذرگاه مرزی باشد؛ گذرگاهی که در طول صدها سال همیشه محل عبور زائرین حسینی بوده و به عنوان یکی از گذرگاه‌های قدیمی تشرف به کربلای معلی بوده است و خوشبختانه امسال با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان و دستگاه‌های ذیربط این مرز بازگشایی، سامان و رونق گرفت و با استقبال مردم و زائران نیز مواجه شد.

رئیس رسانه ملی در خصوص فعالیت های این سازمان در معرفی این مرز گفت: امسال ما در رسانه ملی تلاش کردیم که امکانات و ظرفیت های موجود در این گذرگاه مرزی را به استحضار مردم برسانیم در معرفی این امکانات و زیرساخت‌ این پایانه به مردم شریک باشیم. 

وی ادامه داد: تلاش می کنیم در سال آینده به طرز شایسته‌تری مرز بین المللی خسروی را در رسانه ملی معرفی کنیم و با ظرفیت و کیفیت بالاتر و مناسب تری در خدمت زائران حسینی باشیم و بهتر و بیشتر به معرفی این مرز بپردازیم. 

جبلی در خصوص میزبانی کرمانشاه و کرمانشاهیان از زائرین اربعین حسینی(ع) گفت: مردم غیور، شجاع و همیشه در صحنه کرمانشاه به عنوان استانی که سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی نام گرفته همواره در صحنه دفاع از کشور تمامیت ارضی میهن حضور داشته اند و برای کشور افتخار آفرین بودند؛ حال نیز در صحنه میزبانی از عاشقان خاندان اهل بیت(ع) و زائران اربعین خوش درخشیدند. 

شایان ذکر است پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از مرز بین‌المللی خسروی از طریق این پایانه، راهی عتبات عالیات شد. 

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/ 

کد خبر: 1153753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =