علت تعطیلی تنها سینمای اراک در روز سینما/ از سهل انگاری تا حادثه رانندگی

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی علت تعطیلی سینمای اراک را سانحه رانندگی مدیر سینما عنوان کرد و گفت: بعد از بهبودی، برخورد قانونی با او صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز ملی سینما هر سال در بیست و یکم شهریور ماه جشن گرفته می‌شود؛ لیکن این هنر ماندگار و پویا در دیار آفتاب آنطور که باید در جامعه حضور موثر و روشنی ندارد؛ در کمال ناباوری در این روز میمون که هرکس به طریقی این هنر فاخر را ارج‌ می‌نهد، سینمای اراک در اراک روز سینما تعطیل شد!
دلشادی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز علت این تعطیلی را سانحه رانندگی مدیر سینما عنوان کرد و افزود: علیرغم تایید صحت حادثه، این سهل انگاری و عدم پیش بینی برای حضور نیروی جایگزین پیگیری قانونی خواهد شد.

دلشادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تشریح کرد : کسی که ریاست سینمای اراک را بر عهده داشت به گزارش حراست این مرکز دچار تصادف با جراحت بالا شده‌است و این موضوع را در سامانه مربوطه اعلام و اطلاع رسانی نموده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته برای ما قانع کننده نیست این عملکرد سینما و تذکرهای لازم  به ایشان در وهله اول داده شده و بعد از بهبودی، برخود قانونی با او صورت می‌گیرد؛ زیرا در شرایطی که ایشان شرایط برگزاری نداشتند باید فردی جایگزین می‌شد و تدبیر لازم برای حوادث غیرمترقبه از قبل اتخاذ می‌شده است .

لازم به ذکر است مدیر تنها سینمای اراک در فروردین گذشته با بیان اینکه مردم اراک با سینما نامهربانند، گفته بود: سینما کم کم کاملا تعطیل خواهد شد و هرکس می‌خواهد فیلم را در سینما ببیند به ملایر و تهران برود. اراک سینمایی می‌خواهد برای چه؟ سینما مرده است و باید مانند اقلامی نظیر پروژکتور و dvd  منسوخ شده و از رده خارج شود!

خبرنگار: محمدرضا معصومی

انتهای خبر/ 

کد خبر: 1153767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =