توقف صدور گذر ویژه اربعین / زائرین ایرانی بیش از ۳ میلیون نفر بودند

سردار شرفی گفت: خواهش ما از هم وطنان این است که دیگر امکان صدور گذر ویژه اربعین از هم اکنون به بعد مسیر نیست چون سامانه‌ها تعطیل است در طرف عراقی هم امکان پذیرش وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماع ایسکانیوز، سردار محمد شرفی صبح جمعه در پایانه مرزی مهران در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۳ و میلیون ۳۰۰ هزار نفر از زائران کشور ما توانستند با آرامش و با دریافت خدمات مناسب به عتبات عالیات مشرف شوند از این جمعیت تا به این لحظه حدود ۲ میلیون نفر از زائران به کشور بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید

مرز خسروی زیرساخت‌های مناسبی دارد/ سال آینده خسروی را بهتر به مردم معرفی می‌کنیم

وی افزود: وضعیت برگشت در مرز مهران موج سنگین است، وضعیت رفت به عتبات عالیات هم محدود است ولی جریان ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا اضافه کرد: در چرخه برگشت از نقطه صفر مرزی، زائران وقتی وارد کشور می‌شوند خدمات مرزی را دریافت می‌کنند و بدون کوچک‌ترین مسئله و موردی به سلامتی شهرهای خود انتقال داده می‌شوند.

وی ادامه داد: خواهش ما از هم وطنان این است که دیگر امکان صدور گذر ویژه اربعین از هم اکنون به بعد مسیر نیست چون سامانه‌ها تعطیل است در طرف عراقی هم امکان پذیرش وجود ندارد.

سردار شرفی عنوان کرد: کسانی که تاکنون برگ گذر دریافت کرده‌اند این افراد می‌توانند به عتبات تشریف ببرند، اما برای ثبت و برگ مجدد دیگر فرصتی باقی نمانده است.

وی بیان داشت: محور ایلام به مهران از امروز یک طرفه شده به لحاظ اینکه در منطقه کنجانچم گره ترافیکی وجود دارد این محدودیت را اعمال کردیم.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا عنوان کرد: ۷۰ درصد زائران با خودروهای شخصی خود به پایانه‌ها آمده‌اند، خواهش ما این است در شرایط خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1153797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =