۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
روغن ارزان شد

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: با توجه به رکود بازار دوباره شاهد کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی برخی اقلام روغن خوراکی در کشور هستیم.

به گزارش گروه اقتصاد ایسکانیوز، قاسمعلی حسنی دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به ثبات و کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی گفت: پیش از این قیمت هر بسته پنیر معمولی ۴۰۰ گرمی ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسید که در روزهای اخیر این مبلغ به ۳۶ هزار تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید

قیمت برنج هفته آینده اعلام می‌شود

وی افزود: انتظار می‌رود با کاهش قیمت پنیر سایر اقلام لبنی نیز روند کاهشی به خود بگیرد.

حسنی بیان کرد: اکنون قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر بسته‌بندی ۲۳ هزار تومان است که شرکت‌های بسته‌بندی هر بسته ۹۰۰ گرمی را به قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تا ۲۱ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

وی اضافه کرد: البته واردکنندگان شکر خام برای رقابت با یکدیگر و تحویل کالای چند ماه آینده هر کیلوگرم از این محصول را ۱۰۰۰ تومان زیر قیمت به شرکت‌های فرآوری و بسته‌بندی ارائه می‌دهند.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی بیان کرد: با توجه به رکود بازار دوباره شاهد کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی برخی اقلام روغن خوراکی در کشور هستیم.

حسنی درباره وضعیت بازار برنج گفت: با توجه به ادامه فصل برداشت برنج و روند واردات و رکود بازار، قیمت برنج همچنان ثابت باقی مانده و نه‌ تنها افزایش قیمتی در این محصول نداشته‌ایم، بلکه ممکن است در روزهای اخیر قیمت این محصول دوباره کاهش یابد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1153803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =