قیمت طلا هفته آینده افزایش پیدا نخواهد کرد

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرد: با توجه به تعطیلی روزهای آینده و توقف مذاکرات، هفته آینده افزایش قیمت طلا و جواهر نداشته باشیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، «محمد کشتی آرای» درباره وضعیت بازار طلا اظهار داشت: بهای انس جهانی در هفته گذشته با توجه به اوضاع مثبت جهان سیر نزولی داشت و ۳۰ دلار کاهش شد و به یک‌هزار و ۶۸۸ دلار رسید.

وی ادامه‌داد: با توجه به تاثیر مذاکرات برجام مجدد قیمت ارز با یک‌هزار و ۲۵۰ تومان افزایش همراه بود و این افزایش مانع کاهش قیمت طلا و سکه در بازار شد.

بیشتر بخوانید

قیمت جهانی طلا افزایش یافت

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان‌داشت: روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته، سکه طرح قدیم ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۵۵۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه ۱۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

کشتی آرای اضافه‌کرد: همچنین بهای هر مثقال طلای آب شده ۱۴۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۳ هزار تومان افزایش یافت.

وی اظهارداشت: در ایام سوگواری اربعین امام حسین(ع) و تعطیلات پیش رو و کاهش داد و سندها در بازار، حباب سکه از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، گفت: پیش بینی می‌شود در شرایطی که بازارها در هفته آینده تعطیل هستند و مذاکرات نیز متوقف شده، افزایش قیمت نداشته باشیم و نرخ‌ها در همین سطح باقی بماند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

کد خبر: 1153810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =