وحیدی: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد

وزیر کشور با اشاره به به اینکه مواکب در اربعین امسال با بیشترین ظرفیت پای کار بودند، گفت: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد و مواکب تا این تاریخ فعالیت دارند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در نشست ستاد اربعین استان ایلام در شهرستان مهران گفت: کارها و اقدامات بسیار ارزشمندی در اربعین امسال انجام شد و مواکب با بیشترین ظرفیت پای کار بودند و همه دستگاه نطامی، امنیتی و مرزبانی بیشترین تلاش را داشته اند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در کنگره بزرگ اربعین افزود: صدا و سیما و رسانه‌ها همچون گذشته نقش خود را به خوبی ایفا کردند و در این راستا از آن‌ها قدردانی می کنیم.

وزیر کشور با اشاره به تصادفات جاده‌ای که در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ داده بیان کرد: باید برای کاهش تصادفات تمهیداتی اندیشیده شود.

وحیدی به نقش رسانه ها در این باره اشاره کرد و گفت: رسانه ها اعلام کنند که رانندگان و زواری که با ماشین شخصی به مرزها آمده باید برای بازگشت استراحت کافی داشته باشند. 

وی افزود: از تمامی وزارت خانه ها به ویژه وزیر نیرو که در تامین برق و آب در اربعین کمک کردند و وزارت راه که بسیار خوب عمل کردند قدر دانی می‌کنم. 

وزیر کشور تصریح کرد: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا ۲۸ صفر ادامه دارد و مواکب تا این تاریخ فعالیت دارند. 

وحیدی در پایان گفت: تا کنون مشکل خاصی در اربعین نداشته ایم که نتیجه کار جمعی و تلاش شبانه روزی استاندار ایلام و مجموعه های دخیل در اربعین است.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1153884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =