فرحناز منافی ظاهر فیلمساز می‌شود / ساخت فیلم کوتاه در لبنان

بازیگر سریال روزگار قریب گفت: اخبرا یک فیلمنامه کوتاه نوشته‌ام که در خانه سینما به ثبت رسیده و پس از تشکیل شورا توانستم مجوز ساخت آن را بگیرم.

فرحناز منافی ظاهر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وکو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: اخیرا یک فیلمنامه بلند نوشته‌ام که در خانه سینما به ثبت رسیده است، اما هنوز برای آن سرمایه‌گذار پیدا نکرده‌ام.

وی ادامه داد: همچنین یک فیلمنامه کوتاه نوشته‌ام که آن نیز ثبت خانه سینما شده و پس از تشکیل شورا توانستم مجوز ساخت آن را بگیرم.

بیشتر بخوانید:

بازیگر نقش آیت‌الله خامنه‌ای: می‌خواستم خودم را در قالبی متفاوت محک بزنم

بازیگر سریال پدر سالار با بیان این مطلب افزود: این فیلم کوتاه را خود کارگردانی و بازیگری خواهم کرد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: قصه فیلم کوتاه در لبنان می‌گذرد و در این کشور نیز فیلمبرداری خواهد شد و داستان آن درباره زنی است که زندگی‌اش تحت تاثیر حملات داعش قرار گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، فرحناز منافی‌ظاهر (زاده ۱ خرداد ۱۳۳۹ در اردبیل) بازیگر سینما و تلویزیون است. منافی ظاهر فوق دیپلم هنر از «دانش‌سرای هنر» دارد و فعالیتش را در سال ۱۳۴۸، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش‌های رادیویی آغاز کرده‌است. او از سال ۱۳۵۳ وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام «ترب» نوشته بیژن مفید بود. از سال ۱۳۵۷، وارد تلویزیون شد و در مجموعه‌های تلویزیونی چون امام علی به کارگردانی سید داود میرباقری، پدرسالار، این خانه دور است، روزگار قریب، روز حسرت و در چشم باد ایفای نقش کرده‌است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =