مشخصات آپارتمان‌های ۴ میلیاردی مرکز تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۴ میلیاردی مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مرکز تهران یکی از مناطقی است که دسترسی خوبی به امکانات‌رفاهی از جمله مترو، خط BRT، مراکز خرید متنوع، بیمارستان و . . . دارد و جزو مناطق مورد توجه برای خریداران مسکن در تهران است. به همین خاطر در این گزارش  به بررسی خانه‌های ۴ میلیاردی در مناطق مرکزی تهران پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قیمت روز آپارتمان در تهران یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

اگر قصد خرید آپارتمانی ۱۰۰ متری در امیر آباد را دارید، با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان میتوانید واحدی ۲۵ ساله همراه با ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

اگر واحدی نوساز در مرکز تهران بخواهید میتوانید واحدی ۸۰ متری در میدان‌ولیعصر با توجه به اینکه ۱ خوابه است را با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان خریداری کنید.

اگر خانه‌ای برای سرمایه‌گذاری در محله یوسف‌آباد میخواهید، میتوانید واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۱۰۷ متر و ۲ اتاق خواب را با قیمت ۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر با متراژ ۱۰۰ متر در همین محله با توجه به اینکه ۲۵ سال از ساخت آن سازه گذشته است و ۲ خوابه است را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۱۰۴ متری در محله سهروردی با سنی معادل ۲۲ سال و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین با همین سرمایه میتوانید واحدی ۸۸ متری در بلوارکشاورز با سن ۲۳ سال و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۲۶ ساله در محله فاطمی با متراژ ۸۳ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۴ میلیارد تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =