دهقانی فیروزآبادی را بیشتر بشناسید

روح الله دهقانی فیروز آبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.

 به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، روح الله دهقانی فیروزآبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

ناصر کنعانی را بیشتر بشناسید

روح الله دهقانی فیروزآبادی ، تحصیلات دوره کارشناسی (۱۳۸۲) ، کارشناسی ارشد (۱۳۸۴) و دکترا (۱۳۸۷) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر ، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.

وی با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی؛ استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه ، از دیگر سوابق اجرایی دکتر دهقانی فیروزآبادی است.

وی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی ، اردیبهشت سال ۱۳۹۸ با حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد و تاکنون عهده دار این سمت بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =