هواشناسی ایران / وزش باد و رگبار پراکنده در بیشتر نقاط کشور

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران و همچنین در دامنه‌های زاگرس در استان‌های همدان، مرکزی، قم و شمال اصفهان ابرناکی گاهی وزش باد و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان وبلوچستان شرق و شمال هرمزگان جنوب و غرب کرمان شمال فارس بویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. علاوه بر این مناطق در ارتفاعات شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان شمال فارس برخی نقاط اصفهان و شرق کهگیلویه وبویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست همچنین در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. پنجشنبه با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و شمال کرمانشاه رگبار باران و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. همچین در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران و همچنین در دامنه‌های زاگرس در استان‌های همدان، مرکزی، قم و شمال اصفهان ابرناکی گاهی وزش باد و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

جمعه در ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور و شنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان ابرناکی و وزش باد گاهی بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار استقرار می‌یابد. همچنین امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =