نعمتی: برای حضور در پرسپولیس خانه‌ام را فروختم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای حضور در پرسپولیس خانه‌ام را فروختم تا بتوانم به این تیم بیایم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی نعمتی دوشنبه شب با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص روند راهیابی به تیم نوجوانان ایران اظهار داشت : در نیشابور بودم که مربی‌ام به من اطلاع داد که برای تیم ملی فراخوان دادند. من هم تنها به ۴۰ دقیقه آخر تمرین رسیدم. علی دوستی‌مهر و عباس چمنیان ۲۰ دقیقه من را دیدند. من داشتم به شهرم بازمی‌گشتم که چمنیان به من گفت که باید یک روز دیگر بمانی. از بین حدود ۴۰۰ نفر ۱۰ نفر را انتخاب کردند که من هم یکی از آنها بودم. بیش از پنج اردو بودم که در آستانه جام‌جهانی کوچک تصادف کردم و کتفم شکست و یکسالی بازی نکردم.

بیشتر بخوانید:

مخالفت با درخواست کاپیتان پرسپولیس

وی افزود: ابتدا من مهاجم بودم اما علی دوستی مهر به من گفت که بازیکن چپ پا کم است و به جناح چپ برو. به همین خاطر مدت‌ها دفاع چپ بازی کردم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه از چند وقت دیگر وحید امیری هم به جمع مدافعان چپ به پرسپولیس اضافه می شود تاکید کرد: او بازیکن بزرگی است و واقعاً از او درس میگیریم.

نعمتی در مورد اتفاقات بازی با نفت گفت: آنها تیم خوبی بودند اما هجمه الکی آوردند. پرسپولیس است دیگر برخی دنبال سو استفاده از نامش هستند تا بزرگ شوند.

برای حضور در پرسپولیس در یک ماه باید سه میلیارد و خورده‌ای پول می‌دادم که قسمتی از آن خانه‌ام را فروختم و قسمتی دیگر فردی کمک کرد. واقعا روزهای سختی داشتم اما بعد از چند وقت این پول پر شد.

زود طی شدن حضورم در جمع بزرگسالان کمی سخت بود. چند سال مدام از جوانان به تیم بزرگسالان می‌آمدم و شرایط سخت شد.

وی در خصوص گل خود در دربی هم گفت: دربی یکی از بزرگترین بازی‌های ایران است و فقط توانستم آن خوشحالی را با هواداران تقسیم کنم. همسرم قبل از بازی خواب دیده بود. او از چهار گلی که فصل قبل زدم دو گل را گفته بود. فکر می‌کنم جادوگر دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1154137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =