افزایش نرخ غذای دانشجویان علوم پزشکی تکذیب شد

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه نرخ غذای دانشجویی اعلام شده مورد تایید این وزارتخانه نیست، گفت: تعیین قیمت‌ها در مرحله کارشناسی و نظرخواهی قرار دارد.

عباس شیراوژن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان اینکه نرخ‌ غذای دانشجویی اعلام شده، مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه هنوز هیچ نرخ غذایی را به دانشگاه‌ها ابلاغ نکرده است.

وی در پاسخ نسبت به گلایه یکی از اعضای شورای صنفی مرکزی درباره مشورت نکردن با اعضای شورا در زمینه افزایش نرخ غذا واکنش نشان داد و گفت:  این موضوع نیز در راستای شیطنت برخی از افراد است؛ چون تعیین این قیمت‌ها در حال انجام مراحل کارشناسی، نظرخواهی و رایزنی بوده و هنوز توسط مفدا اعلام رسمی نشده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: ما برای جمع‌بندی و نهایی کردن نرخ غذای دانشجویی در دانشگاهای علوم پزشکی، قیمت پیشنهادی خود را برای روسای این دانشگاه‌ها ارسال می‌کنیم و از آنها هم فکری می‌خواهیم؛ این موضوع به معنای اعلام رسمی نیست.

وی با تصریح بر اینکه قیمت مواد اولیه غذایی و دستمزد کارگر نسبت به سال گذشته دو یا سه برابر شده است، گفت: یارانه‌ای که دولت برای مردم در نظر گرفته است، به حساب سرپرستان خانواده یا پدر و مادر دانشجویان ریخته می‌شود. بنابراین ما چاره‌ای جز افزایش نرخ غذای دانشجویی نداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =