دکتر طهرانچی از موکب‌داران دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی از تلاش‌های شبانه روزی موکب‌داران این دانشگاه در خدمت به زوار و عاشقان اربعین حسینی در ایران و عراق تقدیر  کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی از تلاش های شبانه روزی موکب داران این دانشگاه در خدمت به زوار و عاشقان اربعین حسینی در ایران و عراق تقدیر  کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

امسال حماسه شرکت بی ‌نظیر اقشار مختلف مردم از چارگوشه  جهان در گردهمایی  عظیم اربعین حسینی، به همراه حضور مواکب مردمی خدمت رسان به زوار سیدالشهداء حضرت اباعبدالله الحسین‌ علیه السلام، صحنه اعجاب انگیزی از  ایثار، عشق، عاطفه و محبت بین مسلمین و دلدادگان آن حضرت  را به نمایش گذاشت. 

این بزرگترین تجمع انسانی در جهان که بی تردید ناشی از برکت وجود سرور و سالار شهیدان است، بی شک پایه گذار شکل گیری جامعه مهدوی است. جا دارد از کوشش های بی نظیر سردار بزرگ اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی برای رقم خوردن این حماسه سالانه در چارچوب رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیه الله العظمی خامنه ای، به نیکی، یاد شود. 

دانشگاه آزاد اسلامی، بعنوان بخشی از  نظام فرهنگی و آموزشی کشور، همواره در شکل گیری این تجمع بزرگ، همراهی داشته و امسال نیز مدیران و دانشجویان و بسیج دانشجویی واحدهای مختلف دانشگاه در موکب های ایران و عراق که در نقاط مرزی  شلمچه، چزابه، مهران و همچنین در عمود ۷۷۰ و عمود ۱۲۲۲ که خدمت  پزشکی ارائه می کرد، متحمل زحمات ارزنده و چشمگیری شدند که لازم است از تلاش های شبانه روزی شان در خدمت به زوار و عاشقان اربعین حسینی در ایران و عراق ،تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154259

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =