تجمع برخی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در پی درگذشت «مهسا امینی»

برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در اعتراض به مرگ «مهسا امینی» در محل این دانشگاه دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ظهر امروز جمع محدودی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در اعتراض به مرگ مهسا امینی در میدان دانش این واحد دست به تجمع زدند. اگرچه یگان ویژه نیروی انتظامی در محیط بیرون از دانشگاه مستقر شده بود، فضای کلی تجمع تحت مدیریت حراست دانشگاه، آرام، به دور از خشونت و برخورد فیزیکی بود و بدون درگیری به پایان رسید.

تجمع برخی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در اعتراض به مرگ «مهسا امینی»

در میان معترضین، حضور معدود عناصر آموزش دیده‌ بنظر می‌رسید که سعی در لیدری جریان اعتراض، به حاشیه کشاندن و التهاب آفرینی داشتند، به چشم می‌آمد.

همین امر منجر شد در بخشی از اعتراض، تعدادی از حاضرین تحت تاثیر این افراد و در یک اقدام غیراخلاقی پرچم ایران را پایین کشیده و بنری با مضمون عفاف و حجاب را آتش زنند. این افراد قصد پایین کشیدن و تعرض به تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز داشتند که با ممانعت جمعی از دانشجویان و بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات روبرو شدند.

یکی از عناصر این تجمع در اعتراض به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز نسبت به عکس‌برداری، گفت: فردی که جمع را رهبری می‌کند، از ما خواسته تا اجازه فیلم و عکس‌برداری از تجمع را به کسی ندهیم زیرا باعث شناسایی شدن چهره افراد می‌شود. اگر می‌خواهید گزارش تهیه کنید باید اجازه بگیرید.

تجمع برخی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در اعتراض به مرگ «مهسا امینی»

تجمع برخی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در اعتراض به مرگ «مهسا امینی»

به گفته یکی از مسئولین حراست دانشگاه علوم و تحقیقات، اغلب حاضرین در این اعتراض، اصلا دانشجوی این واحد نبودند و به‌طور سازماندهی شده، در این تجمع حاضر شده‌اند.

اعتراض دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پس از ۲ ساعت به پایان رسید.

انتهای خبر/

کد خبر: 1154359

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =