تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه نوین منعقد شد

معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیمه نوین در راستای توسعه همکاری‌های علمی و آموزشی و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه نوین به امضای دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و حسین کریم خان زند مدیرعامل بیمه نوین رسید.

 جاوید در مراسم امضای تفاهم نامه با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه های همکاری با بیمه نوین و با اشاره به مأموریت های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه آموزش و نقش مؤثر آموزش های کوتاه مدت در توان افزایی و تربیت نیروی ماهر و متخصص گفت: ایجاد تعامل علمی و تبادل ظرفیت های آموزشی موجود به منظور همکاری و بهره مندی از توانایی های مهارتی طرفین و ترویج آموزش‌های کاربردی و کارآفرینی مبتنی بر اولویت‌های بیمه و دانشگاه از اهداف این تفاهم نامه است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل گستردگی جغرافیایی مناسب در سراسر کشور و نیز بهره مندی از توان علمی و ظرفیت دانش اعضای هیأت علمی، پتانسیل های بالقوه و بالفعل بسیاری در زمینه برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و تولید محتوای آموزشی و کاربردی دارد.

حسین کریم خان زند مدیرعامل بیمه نوین نیز در ادامه این نشست با اشاره به رسالت بیمه در سراسر کشور و مسئولیت اجتماعی این نهاد، نسبت به تقویت همکاری های دو جانبه با دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه ظرفیت سازی برای اشتغال به کار دانشجویان و خانواده کارمندان در صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد.

لازم به ذکر است تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه نوین با توجه به اهداف تبیین شده در سند تحول و تعالی دانشگاه به ویژه بسته های کاری افزایش بهره وری و پایداری اقتصادی و دستیابی به سازمان یادگیرنده، ایجاد و گسترش بستر همکاری های آموزشی و کاربردی با رویکرد کارآفرینی و افزایش ارتباط میان صنعت و دانشگاه و همچنین متنوع سازی منابع درآمدی دانشگاه منعقد شده است.

از جمله محورها و زمینه های همکاری تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه نوین می توان به طراحی و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت تخصصی و کاربردی به صورت مشترک، همکاری در طراحی و تولید محتوای آموزشی مورد نیاز مخاطبان دانشگاه، بیمه و جامعه، شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت های اساتید و متخصصان بیمه و دانشگاه در بستر طراحی محتوا و برگزاری دوره‌های آموزشی و .... اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =