جزئیات ثبت‌نام در رویداد فناورانه خودروهای آینده اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام در رویداد فناورانه خودروهای آینده به منظور حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، هسته‌های فناور، دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاهیان و دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رویداد فناورانه خودروهای آینده با هدف بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندهای شرکت های دانش بنیان در ارتقاء صنعت خودرو برگزار می‌شود.

این رویداد توسط گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا، با هدف بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان در ارتقاء صنعت خودرو، نفوذ فناوری و توان علمی، تخصصی و فنی نخبگان، محققان دانشگاه های برتر کشور در حوزه های «خودروهای برقی، هیبریدی»، «خودروهای متصل» و «زیرساخت ها و تجهیزات تست و آزمون» برگزار می‌شود.

محورهای رویداد فناورانه خودروهای آینده شامل طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی ارزان قیمت، طراحی و ساخت قطعات و ماژول های خودروهای برقی و هیبریدی، طراحی وساخت سیستم های پیشرفته کمک کننده (ADAS)، توسعه فناوری های خودروهای متصل و اجزا و زیرساخت های مرتبط با آن، طراحی و ساخت تجهیزات تست و آزمون انواع خودرو و ایستگاه های شارژ خودروها و موتورسیکلت های برقی (سواپ و ثابت) است.

رویداد فناورانه خودروهای آینده در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ مهرماه سال جاری برگزار می شود و شرکت های دانش بنیان، اساتید دانشگاه ها و دانشجویان جهت حضور در این رویداد می توانند به آدرس www.airicsaip.com/reigister مراجعه کنند. آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این رویداد، ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۱ است 

انتهای پیام/

کد خبر: 1154361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =