ثبت‌نام ازدواج دانشجویی از مهرماه آغاز می‌شود/ امکان حمایت از ۱۰ هزار زوج در سال ۱۴۰۱

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از برگزاری بیست‌ و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: بیشتر برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این دوره انجام شده است و زمان ثبت نام آن در مهرماه خواهد بود.

حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری بیست‌ و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: بیشتر برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این دوره انجام شده است و زمان ثبت نام آن در مهرماه خواهد بود؛ اما تاریخ دقیق آن در چند روز آینده اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار ثبت‌نام دانشجویان برای ازدواج دانشجویی خوب است؛ گفت: متاسفانه نهاد رهبری در موضوع حمایت از این زوج‌ها مشکلات مالی دارد؛ به همین دلیل و با توجه به بودجه‌های فعلی، امکان حمایت از ۱۰ هزار زوج در سال ۱۴۰۱ وجود دارد. 

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از رونمایی از سامانه «همرسان» خبر داد و گفت: این سامانه به علت نظارت استادان، آسیب‌های آشنایی دختران و پسران در فضای مجازی را ندارد.

وی با اشاره به سامانه «همرسان» اظهار کرد: نهاد نمایندگی رهبری برای رونق بخشی به ازدواج دانشجویی، معرفی و آشنا شدن دختران و پسران باهم اقدام به راه اندازی این سامانه کرده است.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: دانشجویانی که دارای شرایط ازدواج هستند، می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند و با نظارت خانواده‌ها با یکدیگر آشنا شوند.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در پایان با تاکید بر اهمیت ازدواج دانشجویی بیان کرد: این سامانه ذیل فعالیت‌های نهاد رهبری در راستای ازدوج دانشجویی طراحی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =