راهکارهایی برای کاهش مصرف شکر در طول روز

اگر مانند اکثر آمریکایی‌ها هستید بیش‌تر از آن چه برای شما مفید است شکر مصرف می‌کنید. می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بدون آن که لذت غذا خوردن را از دست دهید مصرف شکر خود را کاهش دهید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اگر مانند اکثر آمریکایی‌ها هستید بیش‌تر از آن چه برای شما مفید است شکر مصرف می‌کنید. می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بدون آن که لذت غذا خوردن را از دست دهید مصرف شکر خود را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید:

۱۲ جایگزین طبیعی برای قند و شکر

در ادامه به راه‌هایی ساده برای کاهش مصرف شکر اشاره می‌کنیم:

برچسب روی محصولات را بخوانید

تولید کنندگان به صورت پنهانی مقدار شکر را بیش‌تر از آن میزان که شما فکر می‌کنید به محصولات شان می‌افزایند. شکر در بسیاری از محصولات از سوپ گرفته تا سالمون دودی و سالامی و ترتیلا و کراکرها به کار می‌رود. اگر وقت بگذارید و برچسب روی محصولات غذایی را بخوانید می‌توانید میزان شکر به کار رفته در تولید آن را با میزان شکر به کار رفته در سایر محصولات یا همان محصول، اما از برندی دیگر مقایسه کنید.

اجازه ندهید صبحانه به یک دسر صبحگاهی تبدیل شود

غلات با قند کم را بخورید. غلات فرآوری شده اغلب مملو از شکر هستند، اما می‌توانید برخی از مواد غذایی مانند بلغور جو دو سر را نیز مصرف کنید که قند کم تری دارند. یا آن که می‌توانید غلات را حذف کنید و به جای آن صبح‌ها تخم مرغ، ماست یا سبزیجات بخورید. هم چنین، مصرف آب میوه را محدود کرده و بیش از شش اونس در روز مصرف نکنید.

با دقت میان وعده خود را انتخاب کنید

اسنک‌ها به راحتی می‌توانند به دسر دیگری تبدیل شوند. بسیاری از گرانولا بار و انرژی بارها مملو از قندهای اضافه شده هستند. همین امر در مورد میوه‌های کنسرو شده و خشک نیز صدق می‌کند. در عوض یکی از این موارد را امتحان کنید: آجیل، ذرت بو داده، میوه تازه و اسنک بار بدون افزودنی شیرین کننده.

منبع:فرارو

انتهای پیام/

کد خبر: 1154567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =