قیمت اقلام در فروشگاه‌های شهروند کاهش می‌یابد

شهردار تهران گفت: تلاش ما این است در هفته های آینده فروش مویرگی میوه با قیمت مناسب را از طریق نرم افزارهای موبایلی آغاز کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی، در مراسم آغاز به ساخت ۱۴ میدان، بازارچه و بازار میوه و تره بار و افتتاح و توسعه ۵ میدان با بیان اینکه آنچه امروز دست ما است ماحصل جانفشانی و ایثارگران است، گفت: امیدواریم آغاز این افتتاح که در شروع هفته دفاع مقدس است مبارک باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب برای ما هدفی را ترسیم کرده است گفت: تمام دشمنی‌هایی که صورت می‌گیرد به واسطه همین شعارها است اما امروز کلان شهر تهران بر محور ایثار شکل خواهد گرفت و بی شک مقدمه این پیشرفت مشارکت است و تا مشارکت مردم نباشد این تحول در تهران رقم نمی‌خورد.

زاکانی با بیان اینکه مشارکت نیازمند سرمایه اجتماعی بالا است گفت: نقطه آغاز کار خود را خدمت گذاشته‌ایم و هرکجا مردم باشند عنایت مردم شامل حال ما خواهد شد.

شهردار تهران تصریح کرد: ما در آستانه یک تحول هستیم و آغاز این خدمتگزاری باید با ویژگی‌هایی همراه باشد یکی از این ویژگی‌ها مسئولیت پذیری است ما در مدیریت شهری مسئولیت‌هایی که با زندگی مردم ارتباط را پذیرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مردم در حوزه معیشت در فشار هستند گفت: برای حل مشکلات مردم قرارگاه مسکن را ایجاد کرده‌ایم و با زمینه سازی و مشارکت و امکان به دنبال این هستیم تا یک میلیون کسری مسکن که برای شهروندان وجود دارد را جبران کنیم.

زاکانی گفت: خانه دار شدن در تهران آرزو است و باید این آرزو را تبدیل به واقعیت در دسترس کنیم و این را به عنوان وظیفه پذیرفته‌ایم.

شهردار تهران با بیان اینکه از سال ۵۸ تا شهریور ۱۴۰۰ تعداد ۲۶۳ میوه و بازارچه تره بار در شهر داشته‌ایم گفت: در ماه‌های سال قبل تلاش شد تا ۳۱ بازارچه را اضافه کنیم و امسال و سال آینده ۱۰۰ بازارچه ایجاد خواهد شد زیرا ۱۲۹ محله تهران فاقد میادین میوه و تره بار است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است تا میلیون توسعه یابند و همچنین تلاش ما این است تا در هفته‌های آینده فروش مویرگی میوه با قیمت مناسب را از طریق نرم افزارهای موبایلی آغاز کنیم و همچنین تلاش می‌کنیم تا میوه‌های میادین در بسته بندی‌های خاص در مغاره‌های محله‌ها به فروش برسد.

زاکانی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد میوه توسط میادین به فروش می‌رسد گفت: این میادین مانع از این هستند تا در مواقع خاص سوداگران وارد عمل شوند و قیمت‌ها را به بازی بگیرند.

شهردار تهران اظهار کرد: ۲۲۰ زمین هدف‌گذاری شده است و امسال تعهد ساخت ۱۰۰ میدان میوه و تره بار عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۹ فروشگاه شهروند را تحویل گرفته‌ایم، گفت: امسال تعداد این فروشگاه‌ها افزایش میابد و با مشارکت مردم حرکت جدی برای ایجاد ثبات و کاهش قیمت لوازم قدم برمی‌داریم.

زاکانی تصریح کرد: رویکرد گره گشایی از زندگی مردم و ایجاد آسایش هدف مدیریت شهری است و تمام توجه ما معطوف به این امر است و امیدوارم در جغرافیای شهر خدمتگذاری کاملی داشته باشیم.

شهردار تهران گفت: یکی از نمونه‌های تلاش دشمنان همین وقایع اخیر بود در وقایع اخیر پاکبانان و آتش نشانان ما را زدند و امیدواریم این اتفاقات ما را از نوکری مردم غافل نکند.

وی با بیان اینکه ظاهراً مسکن به شهرداری تهران ارتباطی ندارد، گفت: اما ما کمک می‌کنیم و دو روز گذشته احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی به کمک دو بانک و بنیاد شهید تفاهم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =