رحمتی: کی‌روش با کسی تعارف ندارد

هافبک اسبق تیم ملی گفت: کی‌روش صددرصد افراد را با دلیل به تیم ملی دعوت می‌کند. او با کسی تعارف ندارد و بازیکنانی که به کار او نمی‌آیند را حتما کنار می‌گذارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیانوش رحمتی در خصوص تغییر انجام شده روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت: به نظرم تصمیم گرفته شده تصمیمی خوب بود و نظر مثبتی روی آن دارم. مدل مربیگری کی‌روش و سبکی که تیم ملی با او بازی می‌کند، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ مدیریتی می‌تواند باعث تشکیل یک تیم متعهد، متمرکز و همدل شود.

بیشتر بخوانید:

با سخت‌گیری‌های کی‌روش باید به استقلال دست مریزاد گفت

وی درباره نقاط قوت او گفت: احساس مسئولیت تیم‌های ساخته و پرداخته کی‌روش واقعا بالا است و این هنر او را نشان می‌دهد. فکر می‌کنم در جام جهانی فقط به دنبال نتیجه‌گیری هستیم و بازی‌هایی نسبتا خوب. اولویت‌مان نتیجه‌گیری است و نظرم کاملا به انتخاب کی‌روش مثبت است. با توجه به حواشی که برای اسکوچیچ ایجاد شده بود اعتماد به کی‌روش به عنوان چهره‌ای شناخته شده می‌تواند اعتبار نیمکت ما را هم در جام جهانی افزایش دهد.

هافبک اسبق تیم ملی درباره لیست جدید تیم ملی عنوان کرد: هر لیستی از دعوت شدگان از روز اول تا روز آخر شامل حرف و حدیث است. زمان اسکوچیچ بعضا بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شدند که شایستگی کامل را نداشتند. در هر لیست دو یا سه نفر اینگونه بودند. چیزی در حد ۱۰ یا ۱۵ درصد از لیست‌های اسکوچیچ. کی‌روش اما آدم باهوشی است و آبروی خودش را در نظر می‌گیرد. حتی اگر نیاز باشد تا جام جهانی تغییراتی لحاظ کند این اتفاق را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: کی‌روش صددرصد افراد را با دلیل به تیم ملی دعوت می‌کند. او با کسی تعارف ندارد و بازیکنانی که به کار او نمی‌آیند را حتما کنار می‌گذارد.

آیا می‌توانیم در جام جهانی اتفاق بزرگی رقم بزنیم؟ پاسخ رحمتی اینگونه بود: با آمدن کی‌روش شانس بسیار کمی را برای صعود می‌توانم در نظر بگیرم. در غیر این صورت و عدم حضور کی‌روش هیچ شانسی قائل نبودم. فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است اما به طور کلی می‌توانم بگویم با حضور کی‌روش شانس کمی را برای صعود داریم.

وی درباره شرایط خود گفت: دیگر در کادر فولاد نیستم. به دنبال مستقل شدن بودم. دغدغه مربیگری دارم و به دنبال فرصت مناسب برای اثبات خود هستم.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1154599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =