ووشوی ساندای ایران با کسب ۴ مدال طلا قهرمان دانشجویان جهان شد

تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران در مسابقات جهانی با کسب ۴ مدال طلا، قهرمان بخش ساندا شد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، از سری رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان در ترکیه، جام‌جهانی ووشو در حالی در بخش ساندا به پایان رسید که تیم‌ملی ایران با کسب چهار مدال طلا موفق شد مقام قهرمانی را کسب کند.

در وزن منهای ۶۰ کیلو گرم دختران، مهنا رحیمی موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد، تهانیا کیوسیوم از اندونزی به مقام دوم دست یافت و تورر کوبرا و کورت لیکنر هر دو از ترکیه سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش پسران  نیز در وزن منهای ٦٠ کیلوگرم، شجاع پناهی از ایران اول شد، اریتس عبدالله از ترکیه دوم و مدال نقره گرفت و گابریل از برزیل و دمیر طلهه از ترکیه مقام سوم مشترک را کسب کردند و به مدال برنز رسیدند.

در وزن منهای ٧٠ کیلوگرم، حمیدرضا سهندی از ایران طلا گرفت، نصرت کایهان از ترکیه صاحب مدال نقره شد و مدال برنز هم به التایف از ترکمنستان رسید.

در وزن منهای ٨٠ کیلوگرم، علی خورشیدی از ایران طلا گرفت، باتان یونس از ترکیه دوم شد و به مدال نقره رسید و رایان از فرانسه و جومام یارادوف از ترکمنستان سوم مشترک و مدال برنز گرفتند.

در پایان رقابتهای ساندا، تیم ایران با ۴ مدال طلا قهرمان جهان شد، تیم اندونزی با ۲ طلا دوم شد و تیم ترکیه با یک طلا در جایگاه سوم ایستاد.

این در حالی است که تیم ووشوی ایران در بخش تالو موفق شده بود یک طلا، یک نقره و ۳ برنز را از آن خود کند. به این ترتیب تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران در پایان این رقابت‌ها در بخش تالو و ساندا موفق شد ۹ مدال ( ۵ طلا، یک نقره و ۳ برنز) را کسب کند.

اولین دوره مسابقات ووشوی دانشجویان دانشگاه‌های جهان از ۲۸ شهریورماه تا ۳ مهرماه در کشور ترکیه برگزار شد و تیم ووشوی دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی از ایران با همکاری فدراسیون ووشو به این رقابت‌ها اعزام شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =