روزنامه انگلیسی سان به قدرت تیم ملی ایران اعتراف کرد

روزنامه سان انگلیس بعد از برتری ایران برابر اروگوئه به قدرت ایران اعتراف کرد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، هواداران ایران از پیروزی تیم‌شان مقابل اروگوئه در روز جمعه خوشحال شدند این در حالی است که انگلیس، آمریکا و ولز همگی شکست خوردند. ضربه دقیقه ۷۹ مهدی طارمی باعث شد شاگردان کارلوس کی روش در دیداری دوستانه در اتریش مقابل اروگوئه برنده شوند. 

این در حالی است که انگلیس با باخت مقابل ایتالیا، پنج بازی است که پیروز نشده است. هم‌چنین آمریکا مغلوب ژاپن شد و ولز نیز برابر بلژیک شکست خورد.

یکی از کاربران ایرانی در شبکه مجازی نوشت: ایران در واقع الان با این شرایط از گروه صعود می‌کند. 

فرد دیگری نیز در واکنش به این برد نوشت: ایران ممکن است مدعی خاموش جام جهانی باشد.

کی‌روش، سرمربی ایران پس از پیروزی چشمگیر تیمش مقابل اروگوئه از عملکرد تیمش تمجید کرد. او در توییتر خود نوشت: آفرین بچه‌ها. انسجام تیمی را نشان دادیم و همه با ذهنیت برنده ظاهر شدند.

انگلیس از آخرین پیروزی خود مقابل ساحل عاج تاکنون در پنج بازی پیاپی پیروز نشده است. ایالات متحده تنها یک برد در ۴ بازی اخیر داشته است و نتوانسته است اروگوئه، السالوادور و ژاپن را شکست دهد و ولز نیز پس از دو بازی مقابل بلژیک و دو بازی مقابل هلند بدون برد است.

ایران روز سه‌شنبه در آخرین بازی دوستانه خود پیش از جام جهانی به مصاف سنگال می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز، رسانه انگلیسی تیتر خود را بعد از قرعه کشی به این عبارت اختصاص داده که «خدا را شکر به ایران خوردیم» ولی اکنون بعد از آن تیتر تمسخرآمیز، روزنامه انگلیسی به قدرت تیم ملی ایران اعتراف کرد این در حالی است که ۳ تیم دیگر گروه نتایج خوبی کسب نکردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =