تعطیلی کرانه باختری و غزه توسط رژیم صهیونیستی/ سطح آماده‌باش نیروهای اسرائیلی افزایش یافت

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیلی و دستگاه‌های امنیتی مختلف آن همزمان با اعیاد یهودی و جشن سال نوی یهودی به حالت آماده‌باش کامل درآمده و کرانه باختری اشغالی و منطقه محاصره شده نوار غزه را به تعطیلی کامل درآوردند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سایت "i۲۴" رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم با توجه به افزایش عملیات‌ها و به دلیل تعطیلات اعیاد یهودی که از امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود، در بالاترین سطح آماده‌باش قرار داد.

همچنین این ارتش اعلام کرد: تمرکز نیروهای ما بر حفظ امنیت مسیرها و شهرک‌ها در کرانه باختری و مناطق تماس جهت عبور از این مرحله با آرامش است.

سایت "i۲۴" گزارش داد، در حال حاضر بیش از ۲۵ گردان در منطقه کرانه باختری مستقر هستند و قرار است در اعیاد پیش رو با انجام گشت‌هایی در نابلس، حضور نیروها در این منطقه تقویت شود.

همچنین این سایت اعلام کرد، در راستای تعطیلی کامل منطقه تماس، فعالیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی در شمال کرانه باختری، رام‌الله و کوه الخلیل متمرکز هستند.

یکی از مسؤولان عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با سایت "وای‌نت" اظهار کرد: نیروهای ما به دلیل شرایط پر تنش فعلی افزایش داده شدند و ما جهت افزایش آمادگی و هوشیاری نیروها، در طول خطوط تماس در حرکت هستیم.

مسؤولان رژیم صهیونیستی صدها تن از نیروهای گار مرزی و پلیس اسرائیل را در شهر قدس اشغالی مستقر کرده و امروز نیز برخی تجهیزات نظامی را در اطراف بخش قدیمی شهر قدس و شرق آن و مناطق تماس در قدس اشغالی مستقر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در راستای تعطیلی کامل کرانه باختری اشغالی و نوار غزه از عصر امروز همزمان با آغاز تعطیلات سال نوی یهودی اقداماتی را در پیش گرفت و این تعطیلی تا عصر سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

با این حال "i۲۴" گزارش داد: با وجود تمامی تدابیری که اسرائیل در پیش گرفته، اما در ممانعت از عملیات‌ها علیه ارتش ناموفق بوده و روز شنبه یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک "حفات جلعاد" در غرب نابلس دست به عملیات زد.

سربازان اسرائیلی با شلیک چهار گلوله این جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =