تغییرات تیم کی‌روش نسبت به اسکوچیچ

کارشناس فوتبال کشورمان گفت که شکست اروگوئه نباید ما را فریب دهد و باید با تلاش بیشتر به لحاظ تاکتیکی و توان تیمی خودمان را تقویت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل اروگوئه اظهار داشت: اینکه اروگوئه با تمام قوا به مصاف شاگردان کی‌روش آمد، امتیاز خیلی خوبی برای ملی‌پوشان ما بود. اروگوئه یک تیم صاحب سبک و بزرگ در سطح دنیا است و پیروزی تیم ملی مقابل آنها فراتر از انتظار بود.

وی ادامه داد: حریف ما سابقه قهرمانی جهان را داشت و در آمریکای جنوبی جزو پرافتخارترین تیم‌ها به حساب می‌آید. نتیجه‌ای که مقابل اروگوئه گرفتیم خیلی اهمیت دارد، هر چند بازی دوستانه بود و معمولاً نتایج بازی‌های دوستانه برای تیم‌های بزرگ خیلی اهمیت ندارد و اهداف دیگری را در اینگونه مسابقات دنبال می‌کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: خیلی اهمیت دارد که خودمان را فریب ندهیم و در باد این پیروزی نخوابیم. باید از این پیروزی برای ایجاد انگیزه و بالا رفتن اعتماد به نفس تیم استفاده کرده و با تمرینات و تلاش بیشتر ضعف‌ها را برطرف و به لحاظ تاکتیکی و توان تیمی خودمان را تقویت کنیم. زمان زیادی تا شروع جام جهانی نداریم و باید تمرکز بازیکنان را حفظ کنیم تا در جام جهانی در بالاترین سطح کیفی خودشان قرار داشته باشند.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این پرسش که تیم ملی با حضور کی‌روش چه تفاوتی نسبت به زمان اسکوچیچ پیدا کرده بود؟ گفت: مهمترین تغییر این بود که با برنامه و منظم دفاع کردیم و علاوه بر آن زمانی که بازیکنان ما صاحب توپ می‌شدند با هدف به توپ ضربه می‌زدند. تغییر دیگری که در بازی تیم ملی شاهد بودیم، انگیزه بالای برخی بازیکنان بود که می‌تواند خیلی به ما کمک کند. باید همین شیوه و بازی را مقابل سنگال تکرار کنیم تا به هماهنگی بیشتری برسیم. حریفان ما هم بازی تیم ملی را دنبال می‌کنند و باید با آگاهی به این موضوع خودمان را برای رویارویی با آنها آماده کنیم. 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1154725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =