تکذیب هک شدن سایت‌های منتسب به مجلس و افشای اطلاعات نمایندگان

موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس هک شدن سایت‌های منتسب به مجلس و افشای اطلاعات نمایندگان را تکذیب کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، گروه هکری انانیموس دیروز در حساب کاربری توییترش اعلام کرد وب سایت مجلس شورای اسلامی را هک کرده است.

بیشتر بخوانید

ادعای انانیموس در مورد هک سایت مجلس واقعی است؟

سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به خبرگزاری صدا و سیما گفت «سایت‌های رسمی خبرگزاری و سایت‌های داخلی مجلس هک نشده و اسامی و شماره‌های تلفن نمایندگان را هم که به عنوان اطلاعات افشا شده، منتشر کرده‌اند، پیشتر و در زمان آغاز دوره یازدهم مجلس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.»

موسوی افزود: از حدود دو سال گذشته بسیاری از گروه‌های صنفی و مردم، خواسته‌هایشان را در پیام‌ها و فایل‌های مکتوب و صوتی با همین شماره‌های منتشر شده برای نمایندگان ارسال می‌کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ادعای گروه هکری تعجب برانگیز است و حرکت مبارزاتی خاصی نبوده؛ سایت‌ها و سامانه‌های برنامه ریزی مجلس در حال فعالیت هستند.

او همچنین «این صحنه را که جریان‌های مخالف جمهوری اسلامی به آن دل بستند» مضحک خواند.

سید نظام‌الدین موسوی اضافه کرد که ادعای هک شدن سامانه‌های بسیاری از نهادها دروغ بوده و «یک عملیات روانی مفتضح و شکست خورده است.»

ادعای انتشار شماره تلفن همراه نمایندگان و اطلاعاتشان در حالی رخ داده که برخی از این اطلاعات مانند تصاویر نمایندگان ناقص یا اشتباه است. به علاوه برخی افراد که اطلاعاتشان در پی دی اف قرار گرفته، در حدود دو سال گذشته یا از نمایندگی استعفا داده‌اند و یا درگذشته‌اند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1154752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =