سکوت سرمربی سابق تیم ملی ایران شکسته شد/ آرزوی موفقیت اسکوچیچ برای تیم ملی

سرمربی سابق تیم ملی ایران سکوتش را شکست و برای تیم ملی فوتبال آرزوی با هدایت کارلوس کی روش آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی کشورمان بعد از تصمیم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اخراجش از تیم ملی بدون مصاحبه کشورمان را ترک کرد.

بیشتر بخوانید:

تاج قول تسویه حساب با اسکوچیچ را داد

اسکوچیچ در کشورش در مصاحبه با «رادیو ریجیکا» سفره دلش را باز کرد و برای اولین بار درباره اخراجش از سمت مربیگری تیم ملی ایران صحبت کرد.

اسکوچیچ درباره اینکه جام جهانی را باید از پشت تلویزیون نگاه کند، گفت: بله متاسفانه. این چیزی است که برای من اتفاق افتاد و از کنترل من خارج است. من با ایران بهترین نتایج را در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 کسب کردم. بازی های زیادی را پیروز شدیم و رکوردهایی را ثبت کردیم.

وی درباره اقدام مهدی تاج مبنی بر برکناری اش گفت: بعد از انتخاب رئیس جدید فدراسیون، مهدی تاج تصمیم به برکناری من گرفت. من تصمیم او (تاج) را پذیرفتم و الان بدون کار اینجا هستم. می خواهم در چند ماه آینده استراحت کنم.

سرمربی سابق ایران ادامه داد: بعد از نتایج خوب با تیم ملی ایران وضعیت من در دنیای مربیگری بهتر شده، قیمت من افزایش یافته است و چند پیشنهاد هم دریافت کردم اما قبل از تصمیم گیری باید خیلی خوب همه پیشنهادات را بررسی کنم. جام جهانی از من گرفته شد اما نتایج و رکوردها در تاریخ تیم ملی ایران می ماند. امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی انجام دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1154784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =