هواشناسی ایران/ آغاز مجدد بارش‌ها از فردا در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی جو پایدار طی امروز در اکثر مناطق کشور از آغاز مجدد بارش‌ها طی فردا در برخی مناطق از جمله استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. از بعدازظهر پنجشنبه در مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر و جمعه علاوه بر سواحل شمالی،‌در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / هشدار بارش باران و کاهش دما

بارش‌های پراکنده باران همراه با وزش باد شنبه آینده در شرق مازندران،‌گلستان،‌خراسان شمالی،‌شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان و شرق تهران و یکشنبه در خراسان شمالی و سواحل شرقی دریای خزر ادامه خواهد داشت.

از فردا تا یکشنبه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

سرعت وزش باد طی شنبه هفته آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش یافته که در برخی مناطق با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف گاهی همراه با وزش باد و در برخی ساعات غبار محلی پیش‌بینی شده است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت امروز به ترتیب 32 و 20 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =