سبزی: باید مجازات‌ سنگین برای اغتشاشگران در نظر گرفته شود

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: باید مجازات‌هایی که برای اغتشاشگران در نظر گرفته می‌شود سنگین و بازدارنده باشد، و آنها بدانند که هزینه اغتشاش تا چه اندازه برایشان بالاست و دوباره دست به این کار نزنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حسن سبزی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر گفت: ما در این اغتشاشات شاهد آسیب زدن اغتشاشگران به اموال عمومی مردم و همین طور کشتن افراد بی‌گناه توسط آنها بودیم.

بیشتر بخوانید:

۵ اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در لندن دستگیر شدند

وی افزود: در این ایام دیدیم که پرسنل فرماندهی کل انتظامی صادقانه به وظیفه خود عمل می‌کردند اما مورد تهاجم اغتشاشگران قرار گرفتند و تعدادی از پرسنل فراجا توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در هیچ جای دنیا این‌گونه نیست که معترضین دست به تخریب اموال عمومی و کشتن افراد و از جمله پرسنل پلیس بزنند. در کشورهای دیگر مجازات‌های سنگینی برای معترضین و کسانی که به تخریب اموال عمومی دست بزنند در نظر گرفته می‌شود.

سبزی خاطرنشان کرد: ما در این ایام شاهد بودیم که پرسنل پلیس ضمن انجام صادقانه وظایف خود با اخلاق‌مداری نسبت به افراد برخورد می‌کرد اما اغتشاشگران دست به جنایاتی از جمله به شهادت رساندن ماموران فراجا زدند.

وی افزود: باید مجازات‌هایی که برای اغتشاشگران در نظر گرفته می‌شود سنگین و بازدارنده باشد، و آنها بدانند که هزینه اغتشاش تا چه اندازه برایشان بالاست و دوباره دست به این کار نزنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: تخریب اموال عمومی از جمله آتش زدن اتوبوس‌ها و ... جنایاتی است که اغتشاشگران مرتکب شدند و باید هزینه آن را هم پرداخت کنند.

منبع:‌ فارس

انتهای پیام/  

کد خبر: 1154837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =