منافی: حضور کی‌روش در تیم ملی اتفاق خوبی است

پیشکسوت فوتبال گفت: حضور کی‌روش در تیم ملی اتفاق خوبی است و به آینده این تیم امیدوارم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد منافی با اشاره به شرایط و وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اردوی اتریش اردوی مناسبی برای تیم ملی بود. به ویژه برگزاری دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در این اردو اتفاق مهمی بود که به تیم ملی کمک بزرگی کرد.

بیشتر بخوانید:

رضایت کی‌روش از عملکرد تیم ملی در اردوی اتریش

وی در خصوص بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی گفت: شاید تا چندی پیش اختلاف نظرهایی در تیم ملی وجود داشت اما حالا وقت فراموشی تمام اختلافات و حمایت از تیم ملی است. به نظرم کی روش مربی خوبی است و در بحث مدیریتی مربی قوی محسوب می شود. حضور 8 ساله او در ایران در سال های گذشته و تجربیات این مربی می تواند به او و تیم کمک کند و پیش بینی می شود شرایط خوبی در انتظار تیم باشد. با توجه به زمان باقی مانده تا جام جهانی بیشترین تاثیر کی روش در تیم ملی می تواند در مسائل روحی و بازگشت آرامش باشد.

پیشکسوت فوتبال اشاره‌ای به بازی دوستانه برابر اروگوئه داشت و تصریح کرد: تیم ملی در این بازی نمایش خوبی را از خود ارائه داد. شاید در سال های قبل با کی روش فقط در فاز دفاعی وضعیت خوبی داشتیم اما در بازی با اروگوئه دیدیم که در کنار شرایط خوب دفاعی تیم ایران در فاز تهاجمی نیز به شرایط بهتری رسیده که می‌تواند نکته مثبت و امیدوار کننده‌ای برای تیم ملی در جام جهانی محسوب شود.

چپ پای  سابق فوتبال ایران در مورد حضور ابوالفضل جلالی در بازی با اروگوئه برای اولین بار در پست دفاع چپ و نمایش این بازیکن جوان به خبرنگار برنا گفت: جلالی در این آزمون موفق ظاهر شد و با سرعت، جنگندگی و تلاش و از همه مهم تر انگیزه بالایی که داشت نشان داد می تواند یکی از بازیکنان اصلی ما در سال های آینده نیز باشد. ضمن اینکه در این پست امید نورافکن، احسان حاج صفی و وحید امیری را نیز داریم که هر کدام از این نفرات قابلیت خوبی را در منطقه چپ دارند.

مربی تیم فوتبال نساجی در مورد شرایط وحید امیری افزود: حضور وحید امیری و بازگشت به میادین پس از مصدومیت اتفاق خوبی برای پرسپولیس و تیم ملی است. وحید نشان داده که بازیکن توانمندی  است و در هر پستی که به او بازی برسد با جان و دل در خدمت تیم است. داشتن بازیکنی با قابلیت های فنی و اخلاقی وحید امیری آرزوی هر مربی است اما به نظر من بهتر است از او در پست اصلی اش استفاده شود چرا که این بازیکن نشان داده در فاز حمله می تواند بازیکن موثرتری برای هر تیمی باشد.

منافی در مورد بازی تیم ملی برابر سنگال گفت: تیم ملی اروگوئه تیمی تاکتیکی و تکنیکی بود که در دیدار برابر تیم ایران فوتبال خوب را روی زمین ارائه کرد اما شیوه بازی تیم سنگال با اروگوئه خیلی تفاوت داشت. بازیکنان سنگال از قدرت بدنی زیاد و جنگندگی بالایی برخوردار بودند و این شاخصه حریف ایران شرایط متفاوتی را برای تیم ملی رقم زد. باید به این نکته اشاره کنم که مهره های خوب و تاثیرگذاری مثل سادیو مانه و تقابل او با مدافعان و سنگربان ایران محک خوبی برای ما بود و تیم ملی در این بازی نیز توانست نقاط ضعف و قوت خود را بیش از پیش شناسایی کند. 

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1154841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =