خزعلی: پسرم قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز می‌گردد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز می‌گردد و به هیچ وجه سفر او در ارتباط به فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر فرزندش به خارج از کشور که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد، گفت: شاید صحیح نباشد اما باید از رسانه‌های مختلف گله کنم که خبر دروغ و کذب را منتشر کردند؛ چه در مورد بحث مهاجرت که پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت و چه در بحث فیلترشکن، به هیچ وجه سفر او در ارتباط با فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده و او هیچ ربطی به این موضوع نداشته است.

بیشتر بخوانید:

توضیحات همسر خزعلی درباره زندگی فرزندش در خارج از ایران

وی عنوان کرد: حقیقتاً من گله‌مند هستم، هنگامی که آن طرف آبی‌ها و معاندین اخباری را پخش می‌کنند، رسانه‌های داخلی چرا این کار را انجام می‌دهند. حتی رسانه‌های داخلی تکذیبیه‌ای که دادیم را پخش نکردند و جای تأسف داد.

معاون امور زنان رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: حقیقتاً به عنوان کسانی که باید در جهاد تبیین و روایتگری صحیح عمل کنید جای تأسف دارد که می‌بینم چنین چیزهای نقل می‌شود که جای تأسف دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =