عنایتی: امیدوارم کادر فنی بتواند نقاط ضعف تیم را ترمیم کند

پیشکسوت فوتبال گفت: امیدوارم در باد این نتایج نخوابیم و کادر فنی بتواند نقاط ضعف تیم را ترمیم کند. بردن اروگوئه  و تساوی مقابل سنگال شخصیت تیمی ایران را بالا برد اما اگر بخواهیم به این نتایج بسنده کنیم، قطعاً در جام جهانی ضربه خواهیم خورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا عنایتی پیشکسوت فوتبال، درباره اردوی تیم ملی در اتریش اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود و همان چیزی که از کی‌روش انتظار داشتیم اتفاق افتاد. مقابل تیم پرمهره اروگوئه کاملاً منطقی بازی کردیم و مقابل سنگال هم که از تیمهای پر قدرت آفریقا بود نتیجه منطقی و روحیه بخشی را بدست آوردیم.

بیشتر بخوانید:

مرفاوی: هدف ما موفقیت در جام جهانی است

وی در خصوص اینکه گفته می شود تیم ملی دفاعی بازی می کند تصریح کرد: دفاع تیم ملی با برنامه بود. دفاع کردن در فوتبال امروز یک هنر است و تیمی که بتواند از دروازه‌اش حراست کند، کار درستی انجام داده است. در هر دو بازی که در اتریش انجام دادیم موقعیت های گلزنی هم داشتیم و اینطور هم نبود که فقط دفاع کرده باشیم.

عنایتی افزود: امیدوارم در باد این نتایج نخوابیم و کادر فنی بتواند نقاط ضعف تیم را ترمیم کند. بردن اروگوئه  و تساوی مقابل سنگال شخصیت تیمی ایران را بالا برد اما اگر بخواهیم به این نتایج بسنده کنیم، قطعاً در جام جهانی ضربه خواهیم خورد.

مهاجم سابق تیم ملی در خصوص عملکرد حسینی مقابل سنگال بیان داشت : حسینی عملکرد بسیار خوبی داشت و این موضوع نکته بسیار مثبتی است. حسینی بسیار خونسرد در زمین ظاهر شد و همین یک نقطه مثبت است و امیدوارم که وی بتواند همین روند را ادامه دهد

انتهای پیام/

کد خبر: 1154879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =