واکنش مسوولان باشگاه بارسلونا نسبت به بازگشت فوق ستاره فوتبال جهان

مسوولان باشگاه بارسلونا نسبت به بازگشت فوق ستاره فوتبال جهان به این تیم واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی که تابستان ۲۰۲۱ با قراردادی نجومی راهی تیم متمول فرانسوی شد در پایان این فصل از فوتبال اروپا بازیکن آزاد محسوب می‌شود و حتی اخباری مبنی بر بازگشت وی به تیم فوتبال بارسلونا به گوش می‌رسد؛ اخباری که با واکنش مسوولان این تیم روبرو شده و آنان نسبت به حضور کاپیتان سابق آبی‌اناری‌های به نیوکمپ امیدوارند.

بیشتر بخوانید:

مسی دلش می‌خواهد به خانه بازگردد

یکی از شخصیت‌هایی که نسبت به خبر بازگشت مسی واکنش نشان داد ادواردو رومیو، نائب رئیس باشگاه بارسلونا در امور اقتصادی است.

سایت اسپورت به نقل از معاون این باشگاه نوشت: می‌توانیم به بازگشت لیونل مسی فکر کنیم. قرارداد وی در پایان فصل تمام می‌شود و او بازیکن آزاد به شمار می‌رود.   البته باید این را گفت که بازگشت مسی یک تصمیم فنی خواهد بود و باید کادر فنی نظر نهایی را در این زمینه بدهد.

رومیو در ادامه اشاره ای به شرایط اقتصادی سخت بارسلونا کرد و گفت: برای تمام بازیکنان یک جدول پرداختی داریم و محدودیت‌هایی نیز وجود دارد تا جایی که مجبور شدیم حقوق شماری از ستارگان را کاهش دهیم.

 نگاه خوش‌بینانه مسوولان بارسلون به بازگشت مسی در حالی است که دارنده هفت توپ طلای فوتبال جهان تا پایان فصل قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست مالک متمول تیم فرانسوی چه پیشنهادی به او بدهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =