سرمربی منچستریونایتد: بهترین بازی‌مان را به نمایش خواهیم گذاشت

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید که تیمش در دربی منچستر بهترین بازی‌اش را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، پپ گواردیولا که شاگردانش روز یکشنبه در هفته نهم لیگ برتر انگلیس پذیرای منچستریونایتد خواهند بود؛ با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: در اسپانیا، برای تقابل بارسلونا و رئال مادرید، روزهای قبل از بازی بسیار پر سر و صداتر است و رسانه‌ها بیشتر به این بازی حساس می‌پردازند. در مابقی جاها، در آلمان، در اینجا شما می‌توانید بیشتر روی این موضوع کار کنید. به هر حال از تماشای دربی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید

فهرست تیم ملی اسپانیا بدون راموس و فاتی اعلام شد

وی افزود: این بازی مهمی است، مقابل رقیبی بزرگ به نام منچستریونایتد. باید سعی کنیم بفهمیم که چه کاری انجام خواهیم داد و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا آنها را شکست دهیم. در چنین بازی‌هایی هم لازم نیست احساسات اضافی ایجاد کنیم. ورزشگاه اتحاد برای این دیدار مملو از تماشاگر خواهد شد. هواداران پشت سر ما هستند، آنها می‌دانند که ما بهترین بازی‌مان را به نمایش خواهیم گذاشت.  

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنین درباره اریک تن‌هاخ و تیم تحت‌هدایتش اظهار داشت: من همیشه انتظار بهترین‌ها را دارم و منچستریونایتد با اراده به اینجا می‌آید. تیمی که مقابل ساوتهمپتون، لیورپول و آرسنال به پیروزی رسید و می‌شود دید که منچستریونایتد تکانی خورده و تغییر کرده است.

پپ تصریح کرد: وقتی در صدر جدول هستید، رقبای بیشتری دارید. وقتی در میانه جدول باشید، رقبای کمتری دارید. رقبای بزرگ باعث بهتر شدن شما می‌شوند. ما باید یک بازی عالی مقابل منچستریونایتد انجام دهیم. آنها در خط حمله و به لحاظ فیزیک بدنی، تیم خوبی دارند. من‌یونایتد کیفیت لازم در خط میانی را با وجود بازیکنانی همچون اریکسن، برونو فرناندز و هافبک‌های فیزیکی‌اش با وجود کاسیمرو و اسکات مک‌تامینی دارد. به هر حال ما برای این بازی آماده‌ایم.

وی همچنین درباره رویارویی ارلینگ هالند ستاره خط حمله تیمش با مدافع آرژانتینی و کوتاه قامت منچستریونایتد خاطرنشان کرد: من دوست دارم زمانی که مردم بازیکنان را به خاطر قد و قواره‌شان دستکم می گیرند. لیساندرو مارتینس می‌تواند به این افراد بگوید "من اینجا هستم و بازیکن خوبی هستم". اریک تن‌هاخ او را به خوبی می‌شناسد.

گواردیولا همچنین تأیید کرد جان استونز دربی منچستر را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =