آخرین آمار کرونا در جهان/ ثبت بیش از ۶۸ هزار ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته

بنابر جدیدترین آمار رسمی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به بیماری کرونا در جهان تاکنون به ۶۲۳ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۳۹۸ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۵۴۹ هزار و ۹۱۵ بیمار کرونا نیز تایید شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بر اساس تازه‌ترین داده‌ها در جدول پاندمی کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ هزار و ۸۸۴ ابتلای جدید به کووید در جهان ثبت و به آمار قبلی افزوده شده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین آمار کرونا در جهان/ ثبت بیش از ۶۱۶ میلیون مبتلا به کرونا در جهان

همچنین براساس جدول جهانی "ورلداُمتر"، آمریکا با بیش از ۹۸.۲ میلیون مبتلا و یک میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد.

در اروپا نیز هم اکنون فرانسه با ثبت بیش از ۳۵.۴ میلیون مبتلا، تا این لحظه رکورددار ابتلا در بین کشورهای این منطقه است و روسیه با گذشتن از آمار ۳۸۷ هزار قربانی، هم اکنون بالاترین رقم مرگ و میر کرونایی را در بین کشورهای اروپایی دارد.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (یکشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

#    نام کشور    مجموع مبتلایان    مجموع قربانیان
۱    ایالات متحده    ۹۸,۲۴۸,۶۲۳    ۱,۰۸۴,۸۹۱
۲    هند    ۴۴,۵۹۴,۴۸۷    ۵۲۸,۶۷۳
۳    فرانسه    ۳۵,۴۳۷,۸۰۷    ۱۵۵,۱۱۲
۴    برزیل    ۳۴,۷۱۵,۱۴۹    ۶۸۶,۰۹۷
۵    آلمان    ۳۳,۳۸۶,۲۲۹    ۱۵۰,۰۶۴
۶    کره جنوبی    ۲۴,۸۱۹,۶۱۱    ۲۸,۴۸۹
۷    انگلیس    ۲۳,۶۷۲,۸۵۵    ۱۹۰,۳۱۷
۸    ایتالیا    ۲۲,۵۰۰,۳۴۶    ۱۷۷,۱۳۰
۹    ژاپن    ۲۱,۳۰۱,۲۸۰    ۴۴,۸۹۴
۱۰    روسیه    ۲۱,۰۱۸,۹۴۲    ۳۸۷,۳۷۲

همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۴۹ هزار و ۱۸۶ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۴۲۹ مورد فوت ناشی از بیماری کرونا در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشورهای دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا که تاکنون در ۲۲۸ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

در این لینک مشروح آمار فراگیریِ ویروس کرونا در جهان و جدول حاوی تمام جزئیات آماری در همه کشورها و مناطق درگیر کرونا به روزرسانی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =