۲ مامورنما در جنوب تهران بازداشت شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق که در پوشش مامور امنیتی و انتظامی اقدام به زورگیری از اتباع یکی از کشورهای همسایه کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی و با یک دستگاه خودرو از اتباع یکی از کشورهای همسایه در محدوده کهریزک، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری کهریزک قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و استفاده شیوه‌های پلیسی مشخص شد که این افراد هیچ ارتباطی با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نداشته و اقدام به جعل عنوان کرده‌اند. همچنین در تحقیقات بعدی ماموران نیز مشخص شد که سارقان دو نفر بوده و با یک دستگاه خودروسواری تیبا اقدام به زورگیری و سرقت کرده‌اند.

جلیلیان با بیان اینکه دو سارق مورد شناسایی قرار گرفته و پس از اخذ مجوز قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: عوامل گشت کلانتری کهریزک این افراد را به مقر انتظامی انتقال داده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند. همچنین خودرو و لوازم همراه این افراد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک عدد شوکر، بیسیم و اسپری اشک آور نیز از این افراد کشف شد. متهمان دستگیر شده هیچ مجوزی برای حمل این اقلام نداشتند.

وی با بیان اینکه متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به دو فقره سرقت تحت عنوان مامور امنیتی از اتباع یکی از کشورهای همسایه اعتراف کردند، گفت: این افراد همچنین اقرار کردند که تجهیزات را به شکل غیرقانونی تهیه کرده بودند. 

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند. تحقیقات در پرونده این افراد و کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی نیز همچنان در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =