کنکور و آزمون| جدیدترین تقویم آزمون های زبان انگلیسی وزارت بهداشت اعلام شد/ مجازی کلاس‌های درس دانشگاه شریف

جدیدترین تقویم آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال ۱۴۰۱ در چهار نوبت برگزار می شوند.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

تقویم آزمون MHLE در سال ۱۴۰۱

دوره آغاز ثبت نام و ویرایش پایان ثبت نام و ویرایش آغاز توزیع کارت برگزاری آزمون توزیع کارنامه
۶۶ از ساعت ۱۲ روز ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۸ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۱۴ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۳۰ روز ۱۶ تیر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۲۶ تیر ۱۴۰۱
۶۷ روز ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ / لغو شد
۶۸ از ساعت ۱۲ روز ۱۰ مهر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۲۷ مهر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۳ آبان ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۳۰ روز ۵ آبان ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۱۵ آبان ۱۴۰۱
۶۹ از ساعت ۱۲ روز ۶ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۲۳ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۲۹ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۳۰ روز ۱ دی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۱۱ دی ۱۴۰۱
۷۰ از ساعت ۱۲ روز ۲ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۳۰ روز ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ روز ۷ اسفند ۱۴۰۱

نشانی دقیق مکان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود. تاریخ های در نظر گرفته شده برای پایان ثبت نام، قطعی نیست و در صورت تکمیل ظرفیت یک حوزه، ثبت نام برای آن حوزه زودتر از تاریخ های اعلام شده در جدول بالا، متوقف خواهد شد.

برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code بوده که در بالای آن درج می شود. درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «تأیید کارنامه») یا Check Certificate Validity قابل استعلام است.

بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد و مراجع گوناگون (دانشگاهها، سازمانها) می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

به دلیل ضرورت برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالن های برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت ۸:۳۰ بسته و از ورود افرادِ دیرآمده، جلوگیری خواهد شد.

هزینه ثبت نام قابل برگشت یا نگهداری برای دوره های بعدی نیست. 

مجازی کلاس‌های درس دانشگاه شریف

بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها، کلیه کلاس‌های درس از دوشنبه  ۱۱ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این ایام، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =