ماجرای بمب‌گذاری در هواپیمای ماهان چه بود؟

مدیرکل روابط عمومی ماهان گفت: در پرواز تهران-گوانگ‌ژو خلبان به محض اطلاع از احتمال بمب‌گذاری در پرواز، مراتب را با مرکز مراقبت در میان گذاشت و به تشخیص مرکز کنترل عملیات ماهان مبنی بر ساختگی بودن این ماجرا و امنیت کامل، پرواز به مسیر خود ادامه داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امیرحسین ذوالانواری، مدیرکل روابط عمومی ماهان اظهار داشت: در پی انتشار ادعایی در برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر «تهدید به بمب گذاری در پرواز شرکت هواپیمایی ماهان بر فراز هند و درخواست فرود اضطراری»‌ به اطلاع رساند هواپیمای مسافری ایرباس ۳۴۰ این شرکت از مبدأ تهران به مقصد گوانگ‌ژو در کشور چین در حرکت بوده است و خلبان به محض اطلاع از احتمال بمب گذاری در پرواز مراتب را با مرکز مراقبت در میان گذاشته و به تشخیص مرکز کنترل عملیات ماهان مبنی بر ساختگی بودن این ماجرا و امنیت کامل پرواز به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: بنظر می رسد طرح چنین گزارشاتی در شرایط کنونی بین المللی و داخلی به‌منظور برهم زدن امنیت و آرامش روانی مطرح شده است.

ذوالانوار اضافه کرد: شرکت هواپیمایی ماهان در راستای اهداف عالیه خود که در درجه اول حفظ امنیت پرواز و همچنین خدمت رسانی مطلوب به مسافران بوده است عزم خود را بیش از پیش جزم کرده است.

مدیرکل روابط عمومی ماهان تأکید کرد: این پرواز ‌در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.

بنابراین گزارش پیش از این رسانه‌های هندی مدعی احتمال‌ بمب‌گذاری در یک هواپیمای مسافربری ایرانی به مقصد گوانگ‌ژو چین شده بودند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1155293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =