حذف دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران از گروه‌های درسی فضای مجازی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه جو دانشگاه برای دانشجویان بسیجی مساعد نیست، گفت: این دانشجویان از گروه‌های درسی حذف می‌شوند.

نصر آزادانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه در چند روز اخیر اسامی، مشخصات خانواده‌، آدرس محل سکونت و شماره تلفن چند نفر از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اظهار کرد: این کار با هدف ایجاد رعب و وحشت بین دانشجویان بسیجی انجام می‌شود؛ چون در اغتشاشات چند روز گذشته دانشجویان بسیجی مانع از گسترش و کشاندن ناآرامی‌ها به خیابان‌های اطراف به ویژه انقلاب و اطراف سردر دانشگاه شدند. 

وی درباره اهداف اغتشاشگران برای حذف دانشجویان بسیجی عنوان کرد: اگر بسیج حذف شود، یک صدا از دانشگاه شنیده می‌شود که صدای تمام دانشجویان نیست. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه فضای دانشگاه تهران برای دانشجویان بسیجی و مذهبی مساعد نیست، گفت: به عنوان مثال دانشجویان بسیجی از گروه‌های درسی دانشگاه توسط ادمین‌ها حذف می‌شوند؛ در حالی که این گروه‌ها کاملا با هدف درسی ایجاد و غیر سیاسی است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی و مذهبی دانشگاه تهران توسط برخی دانشجویان مورد تفتیش عقاید قرار می‌گیرند، گفت: در چند روز گذشته دانشجویان بسیجی یا مذهبی توسط برخی دانشجویان شناسایی شده و از آنها می‌خواهند که تعیین موضع کنند. اگر مواضع آن‌ها بر خلاف آرمان‌های انقلاب باشد از گروه‌های درسی یا دانشجویی حذف می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =