اصلانیان: از پرسپولیس انتظاری جز قهرمانی نمی‌رود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه باشگاه هر بازیکنی را که کادرفنی لازم داشته گرفته، از این پرسپولیس هیچ انتظاری جز قهرمانی نمی‌رود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، امیرحسین اصلانیان در مورد نخستین شکست فصل پرسپولیس برابر تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا پرسپولیس در این مسابقه روز خوبی نداشت و به غیر از یک صحنه که یورگن لوکادیا توپ را به تیر زد موقعیت دیگری را خلق نکرد. از طرفی تراکتور هم برای برد به زمین آمده بود که در نهایت هم توانست به هدفش برسد.

وی افزود: مدافعان پرسپولیس هماهنگ نبودند و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. در نیمه اول وقتی تراکتوری‌ها این موضوع را فهمیدند، روی آن کار کردند و در نیمه دوم به زمین آمدند تا از موقعیت استفاده کنند. همانطور هم که دیدید سه توپ آوردند که یکی از آن‌ها را مدافع دور کرد، یکی به تیر خورد و یکی هم دور شد.

بیشتر بخوانید:

رأفت: شادابی گذشته را در هافبک‌های پرسپولیس ندیدیم

مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با اینکه مهدی ترابی به جای لوکادیا پنالتی زد، تصریح کرد: او اصلا روز خوبی را نداشت. به نظر می‌رسد ترابی از اردوی تیم ملی خسته به تیم بازگشته بود و باید زودتر از اینها تعویض می‌شد تا کار به اینجا نمی‌کشید. قبل از هر بازی باید پنالتی زن مشخص شود. چرا یک بازی لوکادیا پنالتی می زند و گل می‌کند اما بازی بعد پنالتی نمی‌زند.

اصلانیان: از این پرسپولیس انتظاری جز قهرمانی نمی‌رود/ چرا نباید لوکادیا پنالتی بزند

اصلانیان در مورد مشکل تیم فوتبال پرسپولیس در این مسابقه اظهارداشت: مشکل انتقال توپ به مهاجمان خیلی به چشم می‌خورد. این مشکل برای کل فوتبال ایران است نه فقط پرسپولیس. خیلی سال است که بازیکنی نداریم که یک برابر یک را به خوبی بردارد و دربیل بزند و در نهایت پاس به مهاجمان بدهد. همین موضوع باعث می‌شود مانند بازی امروز پاس در عرض و پاس به اصطلاح مرده زیاد شود و بازی زیبایی خود را از دست بدهد.

وی در مورد اینکه موقعیت پرسپولیس در صدر جدول به خطر افتاده، گفت: امیدوارم این موضوع درست شود. باشگاه هر بازیکنی که کادرفنی لازم داشته را گرفته و از این پرسپولیس هیچ انتظاری جز قهرمانی نمی‌رود. امیدوارم در بازی های بعد شرایط بهبود پیدا کرده و دوباره تیم روی نوار برد برگردد.

منبع: ایرنا

انتهیا پیام/

کد خبر: 1155302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =