سلبریتی‌ها حقایق را وارونه جلوه ندهند

رئیس کمیته صنفی انجمن اسلامی پزشکان ایران: سلبریتی‌ها باید تلاش کنند مشکلات جامعه حل شود نه اینکه بخواهند به مشکلات دامن بزنند و از اغتشاشگران و تجزیه طلبان حمایت کنند و سعی داشته باشند حقایق را وارونه جلوه دهند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، هومن حسن زاده، رئیس کمیته صنفی انجمن اسلامی پزشکان ایران در پاسخ به این پرسش که «نظر شما در خصوص بروز اغتشاشات اخیر و همراهی برخی افراد همچون سلبریتی‌ها در این مسیر چیست؟»، اظهار داشت:‌ما شاهد این بودیم که از یک حادثه ناگوار اجتماعی عده‌ای سو استفاده و بهره برداری و موج سواری کردند.

بیشتر بخوانید:

چرا سلبریتی‌ها فرزندان خود را به اغتشاش نمی فرستند؟

وی ادامه داد: شاهد بودیم کار به تحریک و خشونتها رسید و کسانی که با دستاوردها و پیشرفت مشکل داشتند، افراد تجزیه طلب و افرادی که به هر دلیل تحت تاثیر تحریکات و تبلیغات بیگانگان قرار گرفتند، ایجاد جو نا آرامی، ناامنی و خشونت و بعضا جنایاتی را به راه انداختند.

رئیس کمیته صنفی انجمن اسلامی پزشکان ایران اضافه کرد: خانم جوانی در این واقعه از دست رفت و باید علت آن کشف شود و اینکه واقعا از کجا ناشی می‌شود. بحث حجاب در جامعه یک معضل اجتماعی است و باید روش‌های برخورد مورد باز بینی قرار گیرد و کار فرهنگی و جذبی باشد تا دفعی؛ این بحثی است که بسیاری از دلسوزان کشور و انقلاب به آن اعتقاد دارند.

او تصریح کرد: جدای از اینکه چه اتفاقی افتاده و آسیب شناسی چه بوده است، عده‌ای آمدند و خواستند از این موج سواری استفاده کنند و برای کشور ایجاد آسیب کردند؛ آن هم در حوزه‌های مختلف. در حوزه بین‌الملل دولت در بحث برجام که در حال پیشرفت شده دچار توقف شده؛ چون دشمن احساس می‌کند و به خیال خام خود می‌تواند از این شرایط برای امتیاز گیری استفاده کند.

وی متذکر شد:‌عده‌ای افراد و گروه‌های ضد انقلاب واسطه شدن و پولهایی از طرف دشمنان ایران به این افراد تزریق می‌شود و اینها سعی می‌کنند موقعیت کشور را در مذاکرات بین‌المللی متزلزل کنند که دود این موضوع به کل جامعه وارد می‌شود.

رئیس کمیته صنفی انجمن اسلامی پزشکان ایران خاطرنشان کرد:‌در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و ... باعث پسرفت کشور می‌شود و گویی اینکه وقایع مشابه در سالهای گذشته نیز همین نتایج را به دنبال داشت و به این شکل به منافع ملی و ملت ایران ضربه می‌خورد.

وی افزود:‌کشوری هستیم که بعد از سالها که دولت جدید فعال شده خدا را شکر رشد اقتصادی ۳ تا ۴درصدی را تجربه می‌کنیم و چنین اغتشاشاتی جزو اینکه روند رشد و اشتغال جوانان و حل مشکلات آنها را دچار وفقه کند و نگذارد دولت کارهای خود را انجام دهد، نتیجه دیگری ندارد.

سلبریتی‌ها حقایق را وارونه جلوه ندهند

وی درباره مواضع سلبریتی‌ها در حوادث اخیر، بیان داشت:سلبریتی و حتی همکاران ما(پزشکان) و هرکس دیگری باشد باید بداند این روند یک رفتار مسؤولانه است و به نظرم گروه‌های مرجع اجتماعی  مسئولیتشان چند برابر است؛ به خصوص در این مواقع و در حقیقت در این اتفاقات و آسیب‌های اجتماعی باید بیایند و آسیب شناسی کرده و دلسوزانه و از روی خیر اندیشی تلاش کنند مشکلات جامعه حل شود نه اینکه بخواهند به مشکلات دامن بزنند و از اغتشاشگران و تجزیه طلبان حمایت کنند و سعی داشته باشند حقایق را وارونه جلوه دهند.

تجزیه طلبان صد سال است به دنبال تجزیه ایران هستند

رئیس کمیته صنفی انجمن اسلامی پزشکان ایران ابراز کرد:‌تجزیه طلبان صد سال به دنبال این هستند که ایران را تجزیه و بخش‌هایی از ایران را جدا کنند و در مقاطع مختلف شاهد بودیم این افراد و گروهها با صدام همدست بوده و علیه ایران کار می‌کردند و تلاش داشتند بخش‌هایی از ایران را جدا کنند و چیز پنهانی نیست.

او ادامه داد: همه شاهد بودیم که برخی از این افراد از این جریانات حمایت می‌کنند که واقعا باعث تاسف است و به نظرم باید اول صنف هنرمندان سعی کنند این افراد را از جامعه هنری حذف و کنار بگذارند و همچنین جامعه ورزشی کشور نیز افرادی را که به منافع ملی ضربه می‌زنند، کنار بگذارند.

همکاری با دار و دسته رجوی قابل قبول نیست

وی تاکید کرد: این بحث تمامیت ارزی ایران است و اگر کسی واقعا دلش برای ایران می‌سوزد، اینکه با دارو دسته رجوی و گروه خائنش، تجزیه طلبان و جریانات ضد انقلاب و تروریستی سلطنت طلب همراه شود و به تمامیت ارزی کشور آسیب برساند منطقی و قابل قبول نیست؛ در نتیجه در وهله اول خود آنها و بعد مراجع بالاتر، امنیتی و قضایی نباید ساکت باشند.

نمی‌شود فردی با بودجه صدا و سیما  مردم را تشویق به اغتشاش کند

رئیس کمیته صنفی انجمن اسلامی پزشکان ایران متذکر شد:‌نمی‌شود فردی با بودجه صدا و سیما و پرداخت‌های بالا چنین کاری کند؛ در حالی که یک پزشک برای دریافت حداقل دستمزد دچار مشکل است، عده‌ای از سلبریتی‌ها دستمزدهای ۱۰ و ۲۰ میلیارد تومانی دریافت می‌کنند و بعد نیز نتیجه آن است و باید فکر اساسی شده و بازبینی شود.

وی افزود: نباید این قدر بی ضابطه به آنها پول تزریق انجام شود و باید ضابطه‌ای وجود باشد و از طرف دیگر نیز اجازه ندهند این افراد به کشورشان خیانت کرده و میدان داری کنند و باید از حوزه‌های هنری و ورزشی کنار گذاشته شوند.

منبع: فارس

پایان پیام/

کد خبر: 1155400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =